geen ondertiteling bij films op tv

weet iemand hoe het komt dat ik geen ondertiteling kan instellen op me tv als ik het via me computer bekijk kan het ik wel instellen maar via de tv niet iemand enig idee hoe ik dit doe?

Groetjes

Al eens geprobeerd:  INFO knop en dan B, staat die er dan niet bij ?

Tenminste als je het over een Samsun TV hebt, weet niet of dit bij alle TV app's gelijk is.

Dan zou een beetje meer moeten vertellen:

Welke client gebruik je op welke TV?

Bij PopcornTime heb ik Nederlanse ondertiteling

Bij Plex  Server heb ik Nederlandse ondertiteling

Alleen met mij Philips PFK6409 heb ik geen Nederlandse ondertiteling.

Graag een oplossing

Hep je al contact met Philips opgenomen om te vertellen dat de ondertitels op je tv het niet doen? ;-)

Nu effe serieus, kun je vertellen wat je gebruikt om de video-content van de plex media server op je tv af te spelen?

via dlna

de Philips Myremoteapp voor tablet

met de smart tv internetbrowser naar plex.tv

bedoel je dit

DLNA doet voor zover ik heb begrepen geen ondertitels. Er is een plex subforum specifiek voor DLNA support. Heb je daar al gekeken?

Als je met de webbladeraar op je tv plexweb gebruikt, dan zou ondertitels (gewoon) moeten werken (moet je er wel voor zorgen ze geselecteerd zijn). Het kan ook zijn dat de webbladeraar dusdanig uitgekleed is dat video niet goed werkt. Op mijn tv is de webbladeraar dusdanig uitgekleed en traag dat dit niet werkbaar is.

heb gelezen dat Philips geen srt ondersteund via DLNA

klopt dit

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.