ondertiteling en samsung TV (PLEX)

Beste,

Sinds kort gebruik ik PLEX. Wat een TOP product (vandaar ook mijn lidmaatschap). Zelden zo een compleet pakket meegemaakt. Na wat 'geklooi' heb ik eindelijk alles in het nederlands (film en serie beschijvingen). Waar ik echter tegen aanloop is dat ik niet bij alle films een ondertiteling krijg (wel bij de series). Ik kan deze dan ook niet instellen via de SMART TV app. (is graed out). Kijk ik de film op mijn ipad/laptop dan zie ik de ondertiteling wel. De ondertiteling is in de film (geen los srt bestand). Waar kan dit aan liggen ? Alvast bedankt voor het spoedige antwoord.

ps. het gaat om bijvoorbeeld de volgende film (zie bijlage)
ps2. Alvast bedankt voor de hulp!

gr.

Ik heb geen Samsung TV dus helaas moet ik het doen met de zoekresultaten op Internet. Hier kwam ik het volgende tegen op http://plexforsamsung.pbworks.com/w/page/40757181/Home:

Ik hoop dat dit plaatje jou wat zegt, er wordt evt iets vermeld over de groene knop.  :)

TOP man. Dit was inderdaad het probleem. Super bedankt!!!!! (vrouwtje ook weer blij ;))

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.