Geen plex online in media center

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ik heb nu net de plex media center en server gedownload en geïnstalleerd op mijn macbook pro volgens de stappen van ‘getting started’.

Nu heb ik plex alleen gedownload, omdat ik momenteel geen tv/tv aansluiting heb en dus eigenlijk uitzending gemist wil gaan kijken. Ik kende plex hiervoor niet, had er nog nooit van gehoord, maar ik kwam een site tegen waarin stond dat je met plex en de plex app store een plugin kunt downloaden en dan kan je uitzending gemist kijken. Het moest een makkelijk programma zijn dus ik dacht laat ik het maar uitproberen.

Alleen wanneer ik plex media center open, kan ik nergens een app store vinden. Volgens een topic op dit forum heet de app store nu plex online, maar die zie ik ook nergens staan… Er stond ook een topic van iemand die de app store ook niet zag, maar diegene werkte al maanden met plex, en moest wat uit de library - application support verwijderen ofzo, maar er staat bij mij geen plex in de application support.

De media server staat aan en ik ben ingelogd.

Hoe moet ik nu een plugin downloaden en hoe installeer ik dan die plugin?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.

Hoi!

De naam van het ‘online’ gedeelte is 2 keer gewijzigd, tegenwoordig heet het Channel Directory.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.