Hallå!
Jag har googlat från och till i säkert två månader, kan inte hitta några svar.
Så här det; Jag har engelskt OS (om någon vet hur man gör det svenskt så maila gärna) och kör plex.
Två problem;
§ Jag har inget som heter “app store” eller “installera program” eller något annat som liknar det. Jag har “Plex online” - saknar jag något?
§ Jag har i Plex Online hittat YouTube, SVT Play osv, MEEEN! Jag kan inte för mitt liv hitta Spotify! Hjälp!
Det finns inte om jag väljer “All available plug-ins”, det finns inte i listan “Installed plugins” och det finns allra minst i den vyn där de andra plug-insen finns, dvs “Video plug-ins”.
Jag blir så förvirrad av alla vedertagna begrepp när jag läser, så jag undrar ibland om jag har samma version som ni andra!
Snälla hjälp mig!
Plex Online är det nya, och bättre, namnet på “App Store”. Inget saknas
Hittar inte heller Spotify. Tror man har tagit bort den tillfälligt på grund av problem.
Men när kommer den tillbaka? Jag vill ha Spotify! :unsure:
Någon annan som vet något mer?
Den officiella versionen fungerade tills Spotify bytte system (om ajg inte minns fel). Det är några som håller på att koda en lösning för det nya systemet, och det finns en beta-version av den för manuell installation ifall du vill testa. Du hittar den här: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/25487-spotify-plugin/
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.