hej vet någon varför man inte kan lägga till iso filer.
har haft det innan en dag var alla makerade med en triangel .så jag tömde papperskorgen och skulle lägga till dom på nytt.
men detta fungerar inte längre.har senaste plex för qnap i.
hej vet någon varför man inte kan lägga till iso filer.
har haft det innan en dag var alla makerade med en triangel .så jag tömde papperskorgen och skulle lägga till dom på nytt.
men detta fungerar inte längre.har senaste plex för qnap i.
https://plexapp.zendesk.com/hc/en-us/articles/201426506-Why-are-ISO-VIDEO-TS-and-other-Disk-Image-Formats-Not-Supported-
https://plexapp.zendesk.com/hc/en-us/articles/201674343-Scanning-Disk-Image-Format-Media
Hejsan ifran hinsidan.
att lägga till lite till den tysta BigWheel
ISO stöds inte af Plex mere, och togs bort ifran scannerne
den andra länk som BigWheel gav dig, är till en scanner som inte stöds, men som stöds ISO.
jag rekommenderar, du växla till MKV format
mvh
Tommy
ok tack konstigt att dom vara tar bort sådant.funkade ju att lägga in iso förut .
jo mkv är ju bra men jag har problem med dom filerna .visa har jag en lös text fil till visa är det inbränd text. men ofta fungerar inte dom att spela så man får med texten .får upp dom utan text bara bild och ljud genom samsung tv och från qnap med plex på.men spelar jag upp dom på datan så funkar det som vanligt med text .
ok tack konstigt att dom vara tar bort sådant.funkade ju att lägga in iso förut .
jo mkv är ju bra men jag har problem med dom filerna .visa har jag en lös text fil till visa är det inbränd text. men ofta fungerar inte dom att spela så man får med texten .får upp dom utan text bara bild och ljud genom samsung tv och från qnap med plex på.men spelar jag upp dom på datan så funkar det som vanligt med text .
ISO är inte bra för for streaming, så det är klokt af Plex att ta bort stöd, tycker jag
Plex Samsung har kun stöd for srt formatet, så hvis det er i ass, virker det inte.
Och for srt filerna, da de måste vara i utf-8 format, men kolla min signatur for SRT2Utf-8
/Tommy
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.