Kan geen films meer kijken

Hoi,

Ik zit sinds een week of 4 met een groot probleem.

Ik Draai PMC op mijn pc met windows 7 64 bit. In combinatie met mijn ipad ging dit gewoon perfect.

Maar sinds een week of 4 krijg ik mijn video`s niet meer afgespeeld op mijn iPad. Ik heb het forum afgezocht maar kwam het nog niet tegen.

Mijn films worden netjes geladen in de app van de iPad. Het probleem is dat ik ze niet meer kan afspelen. Hij blijft (zoals het lijkt) hangen bij het laden van de film. Als ik dan terug ga naar het menu krijg ik de melding “Plex kon deze video niet afspelen” (ter info zijn dit MKV films die het eerder wel gewoon deden)

Als er dan al een film wil laden doet hij het max 12 tot 20 seconde en dan loopt hij vast.

Heb niet kunnen achterhalen wat het zou kunnen zijn, omdat hij het altijd heeft gedaan! Alle firewall instellingen staan open.

Hopelijk kan iemand mij helpen. vindt het super jammer aangezien ik hier veel gebruik van maakte!

Gr Mike

Hier exact het zelfde probleem.

Heb PMS geinstalleerd op NAS Synology afspelen via een windows computer werkt prima. Echter via de app van de ipad zie ik de films wel staan, de afbeeldingen worden gedownload en tekst toegevoegd echter ik kan de film niet afspelen.

Wat gaat er mis? Moet ik nog een plugin installeren of?

dit is totaal niet hetzelfde probleem als dat van de topic starter.
de meeste Synology nassen zijn niet sterk genoeg om de video te transcoden voor het formaat van de Ipad/smartphone. Bij nassen met een ARM processor wordt het zelfs helemaal niet ondersteund.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.