Dette opslag ligger også her Can't access my server in Plex
Hvis der er en dansker som er hurtigere til at forsøge med noget hjælp, så bliver ovenstående redigeret.
Hej
Jeg har vist fået smadret et eller andet. Og jeg er ret frustreret over dette.
I sidste uge opgraderede jeg min Unraid server fra 6.12.13 til 6.12.14, og samme dag forsøgte jeg at sætte 2-faktor login på min Plex konto.
Derefter kunne jeg ikke få lov til at fange min Plexserver når jeg ville se film på mit tv. Der var gule 3-kanter ved alle punkter i Plex web.
Så jeg forsøgte at se om jeg kunne finde svar nogen steder, men tilsidst opgav jeg og afinstallerede Plex, og fjernede alle systemmapper. Geninstallerede og kan nu så slet ikke få lov til at køre min server.
Jeg har forsøgt at få fat i min server ved at bruge claim token.
På localhost http://192.x.x.x:32400/web/index.html#!/ får jeg denne skærm
Men der er installeret direkte til docker via App -(store) i Unraid, hvor der er installeret denne direkte fra Plex-repositories, Så jeg går ud fra det seneste version.
Senere har jeg prøvet at installere Plex server på min Windows 11 pc, og der kører denne skærm i 3-4 minutter
Så kommer denne skærm
Når jeg så har fjernet de indgange fra Registreringsdatabasen, så har jeg adgang til fuldstændig de samme ting fra Windows som fra min Unraid.
Dette er hele min menu til indstillinger
Hvad kan dette skyldes?
Jeg kan ikke oplyse en serverversion på Unraid, da den ikke kommer frem i indstillinger, men på min Windows er det denne version 1.41.2.9200-c6bbc1b53
Web version på begge er 4.140.0
Mangler I noget til at hjælpe mig med dette, så forklar venligst, hvor jeg finder det.