kommer inte åt min plex mer

hej något konstigt hände igår .sen dess kommer jag inte åt min plex från någon enhet.

jag har en qnap med plex på som jag har en adress till som har funkat sen första gången .men inte nu.

vet ej hur jag ska göra mer försökt allt jag kan  .loggar in på mitt myplex men det hjälper inte heller.

Denna mediaserver är tillgänglig för dig.
Kontrollera att du har behörighet att komma åt denna mediaserver.

detta kommer upp när jag går från min qnap till websidan .hittar inga inställningar i qnapen för plex heller utan jag ahr tagit ner den som är till qnapen .

någon som vet hur jag kommer igång igen .lite svårt för er kan jag tänka mej med denna infon  .vet ej hur jag ska skriva.

så här står det när jag loggar in på myplex hemsida.You have no servers of your own published to myPlex. Just sign into myPlex from the Plex Media Server preferences, then refresh this page.

qnapen är omstatad senaste firmware i senaste plex för denna maskin. 

hej igen avinstallerade den från min qnap la in den igen plex .men kommer inte åt den ändå .varför blir det så?

detta kommer upp 

min qnap har detta nr 192.168.0.XX:32400 har funkat innan att komma åt allt med men inte längre

Hände samma sak med mig idag. Jag hade problem att ansluta tidigare, då det hela tiden stod "Anslutning till "server" har stängts" i aktivitetsloggen. Eftersom jag i princip inte gjort så mycket importering, så installerade jag om hela PMS. Men därefter kan jag inte ens komma in i Plex/Web:

Är ni inloggade med era MyPlex-konton?

De kanske har serverproblem på MyPlex…?

ja jag var det inloggad fick radera plex från min qnap och börja om nu hittar den inte omslag till filmerna .bara några kul att sitta för hand och lägga in alla igen.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.