Hallo godtfolk på andre siden av grensen.
Skiftet navn på den eksterne harddisken som tv-serier og filmer ligger på forrige dagen. Tok etterpå å oppdaterte biblioteket, slik at jeg “fant” alt på nytt igjen. Problemet er at det er 3 serier som ikke dukker opp under tv-shows, jeg finner de når jeg går inn på video og trykker meg videre til folderen som inneholder alle seriene. Men vil jo VELDIG gjerne ha de inn under rett fane, slik at jeg får fan art og alt slikt… Har kjørt tv-seriene igjennom Epnamer en gang til for sikkerhets skyld, men det endret ikke noe:(
Er det noen her inne som har vært borti noe lignende eller har en tanke om hvorfor dette skjer?? Kjører PlexAeon, vist det har noe å si…
Det är på grund av en bugg i Plex. Buggen är fixad i Plex 0.9 som borde dyka upp i beta-version när som helst.
Tills vidare kan du testa att ladda ner det här programmet, som åtgärdar felet tillfälligt: http://github.com/jmoses/plex-tv-fix/zipball/master
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.