Hej,
Jeg har en veninde der bruger min brugere på Plex, og hun kan ikke se hvilke film jeg har på min bruger, for når hun scroller med sin computer, så viser den hende denne besked
, også kan hun ikke se videre. Hvad kan det være der er i vejen med hendes Plex side, for de andre der bruger min Plex har ingen problemer, og dette problem er først opstået for nogle opdateringer siden?
Hvis det er ulovligt at dele sin Plex med andre er jeg ked af jeg har gjort det, vil dog sige ingen af dem der har adgang til min Plex betaler for det udover mig self.
Så har jeg fået min venindes log, de er vedhæftet i den fil der hedder “til lena” og det fra min server er i en fil til lena.txt (66.1 KB) Plex Media Scanner.log (140.5 KB) Plex Media Server.log (3.0 MB)
Håber det er disse filer du skal bruge, ellers må du skrive (: .
Prøv igen, og når i har reproduceret fejlen, skal jeg have Lena’s log igen, samt en zip fil med alle PMS logs. Dette skal ske lige efter i har gjordt det
PMS loggen ruller over når den bliver for stor, så ved at uploade en zip med alle logs, sikrer vi at de relevante log entries er tilstede