Is het mogelijk om de filmtrailers met nederlandse beschrijving via Moviemeter binnen te krijgen? En indien dit mogelik is hoe kan ik dat aanpassen.
Ja dat is mogelijk hier te downloaden http://www.theghost16.nl/XBMC/
Echter ... de tumbs en fanart wordt niet getoond. Wel de filminformatie in nl.
Hopelijk kan iemand deze aanpassen voor plex.
Hoe te installeren. Rechtermuisknop plexicon, toonpakket inhoud, plex, system scrabber en vervolgens daar de uitgepakte download plaatsen.
Succes.
Hopelijk is er iemand die wil zorgen voor Tumb en Fanart.
Ik zou even wachten om tijd te gaan steken in het aanpassen van de xml van deze scraper, aangezien er op dit gebied veranderingen gaan komen in de volgende versie van Plex.
Oke bedankt, ik heb al wat zitten knutselen maar valt erg tegen. Is al bekend wanneer we deze versie kunnen verwachten?
Onbekend helaas... Elan wil geen release date vrijgeven :rolleyes:
Plex Nine is in beta, is er hier iemand die weet hoe deze file werkend voor plex 9 gemaakt moet/kan worden?
Deze scraper zal als zgn. metadata agent herschreven moeten worden voor gebruik in Plex 9. Daar is nog geen documentatie over, maar voor mijn gevoel zou het bekijken van de Python code van een huidige agent haast genoeg moeten zijn om er eentje voor Moviemeter te schrijven.
Helaas heb ik hier totaal geen verstand van, heb de file als vergeleken met die van IMDB maar zovlug ik ga kopieren en plakken dan werkt er niets meer :P
Hopelijk pakt iemand dit op, denk dat veel Nederlandse mensen dit wel een leuke feature vinden
Een scraper voor ciné-passion agent is er ondertussen reeds.
Aangezien moviemeter.nl hun API op ongeveer dezelfde manier werkt als ciné-passion zou een scraper schrijven hiervoor niet al te moeilijk moeten zijn voor iemand met wat programmeer-ervaring. Helaas heb 'k hier zelf geen tijd voor.
Mijn programmeer-ervaring is nu ook weer niet zo super.
Iemand anders ?
Ik ben op dit moment bezig om een MovieMeter metadata agent in elkaar te zetten voor Plex 9.
Heb wel programmeerervaring maar had tot vandaag nog niets in Python gedaan.
Ik kan nu al vanuit een python script filminformatie bij de MovieMeter webservice ophalen.
Hopelijk kan ik met een aantal dagen een eerste werkende versie opleveren.
Ik houd jullie op de hoogte.
Mr Orange dat is heel goed nieuws. Hoop dat je het voor elkaar krijgt om een MovieMeter agent te programmeren.
Alvast bedankt voor je inzet en ook bedankt namens mijn meissie.
Bedankt voor je inzet! Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt zou heel tof zijn.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.