Tot nu toe had ik geen enkel probleem bij het binnenhalen van de posters en filmgegevens. Ik heb versie 0.9.0.21-190f1bd, en via plex online heb de laatste updates.
Sinds gisteren worden van al mijn films die ik toevoeg geen gegevens meer opgehaald, ook geen filmposter, hoeveel keer ik ook op reload druk met of zonder shift. Wat wel vreemd is dat er wel de juiste achtergrondafbeelding wordt opgehaald, maar geen enkele tekst (korte inhoud via moviemeter.nl)
vraagje: is er iets gewijzigd bij moviemeter zelf? dien ik mijn films exact te schrijven zoals op moviemeter bijvoorbeeld Clockwork Orange, A en moet het jaartal en verplicht achter komen of is de schrijfwijze zoals bij imdb ook goed?
dit zijn mijn volgorde van info provider settings voor movies
local media assets
moviemeter
movieposterDB
The MovieDB
Wikipedia
Freebase
amazon (niet aangevinkt)
OpenSubtitles.org (niet aangevinkt)
probleem doet zich ook bij tv shows door. Ik ben bezig met Alias seizoen 1 en tot en met episode 15 ging alles goed maar van de volgende 4 afleveringen komt de aflveringstitel niet meer binnen en ook geen korte beschrijving.
als iemand mij kan helpen alvast bedankt hiervoor
probleem is van de baan. Oorzaak was dat ik blijkbaar toch niet over de meest recente update van plex server beschikte. Nu is alle film en tv serie info terug . Joepie!!!
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.