Vroeger waren de streams bij PlexTV te kijken (op bepaalde tijden) maar het nu blijkt uit dat de streams nu 24 uur per dag uitgezonden door deze links:
Dit lijkt me een typische vraag voor sander1. Voor zover ik het begrijp moet dit mogelijk zijn, zeker omdat deze streams geen DRM lijken te hebben. (VLC kan ze gewoon afspelen)
Persoonlijk zou ik er overigens een voorstander van zijn om de uitzendinggemist app dan om te toveren tot een NPO app en deze kanalen te integreren. Of het framework dat toelaat weet ik niet.
Ik heb zelfs de .py file van Sander's Nederland 24 plugin geprobeerd te modificeren in plaats van consumenten/familie en sterren24 maar het lukt niet. De al bestaan streams van Nederland 24 heeft en -bb achtervoegsel en de url van ned 1 2 en 3 heeft dat niet. Heeft iemand kennis van py programeeren? Ik wil de laatste 3 of 4 lijnen veranderen zodat er geen -bb in de code is. Mijn versie maakt een poging te verbinding maar de spinner blijft in een staat van permanent omdraai!
Ik heb Nederland 24 zojuist een update gegeven en Nederland 1, 2 en 3 toegevoegd. Voor mij werkt het kanaal niet in Plex/HT, maar wel in Laika. Het samenvoegen van alle NPO kanalen/streams vind ik wel een goed idee, maar is iets waar ik wat meer tijd in moet steken.
De streams van 1 2 &3 zijn weer dood wegens npo veranderingen....zeer vervelend!
Volgens mij is de nieuwe npo speeler alleen bekijkbaar op computer en is enige manier om ned 1 2 & 3 te kijken. Deze streams nu bestaat van flash m38u ts pakket en zijn nu onmogelijk een streaming url te vinden......
Net als een update eindelijk was gemaakt voor Plex voor Samsung een ik kon eindelijk alles van Nederland 24 lekker kijken op mijn tv scherm.......de NPO heeft alles veranderd en niks werkt meer! Geen nederland 1 2 en 3 geen Cultura geen Holland Doc enz ...helemaal niks. Zo ver als ik kan uitvinden er bestaan geen windows streams meer wegens meer npo site veranderingen. Verd***me! Het is wel nog mogelijk via de NPO site te kijken maar plex doet er niets vanaf vandag. Is er een oplossing? Please???
Nederland 24 heeft pas geleden een update gehad en maakt nu gebruik van een niet-Silverlight stream type. Dit werkt in de meeste clients, ik weet alleen niet of dit ook werkt op de Plex for Samsung client.
Het "Nederland 24" kanaal is zojuist geupdate. Ik wil deze in de toekomst eigenlijk met NPO (Uitzending Gemist) integreren, maar voor nu is er in ieder geval weer een werkende NL24.
Voor wie het posters-scherm compleet wil hebben met de logo's van alle kanalen heb ik het "__init__.py" bestand aangevuld. (Wel even de extensie .txt verwijderen.)
Zijn er meer mensen die vanuit dit kanaal niet kunnen casten naar ChromeCast? Kanaal probeert de stream te laden maar geeft het uiteindelijk op. In diverse browsers, iPhone en Galaxy Tab werkt het wel.