Nybörjarhjälp

plex app store
Hej! Ni får ursäkta om jag ställer mer än lovligt korkade frågor ang Mac och Plex men till mitt försvar har jag varit mac-ägare sen igår kl 1600 då jag köpte en mac mini för att ha som mediadator i vardagsrummet

Har sett lite på nätet om Plex App store? Hur/var kommer man åt den. Min Plex har inte det alternativet.Eftersom jag tankade ner programmet från hemsidan igår utgår jag ifrån att det är Plex av senaste modell. Jag kan bara välja:
Movies
Music
TV Shows
Queue
Video Channels
Music Channels
Channels Directory
Preferences

Hur 17 bär jag mig åt att hitta exempelvis apps för svt play spotify och annat som jag hittills bara läst om?

Väljer jag "Channels directory" och sedan "All available apps" så hittar jag ca 20 appar. De flesta handlar om holländsk metadata och Mevio men inget om några play-appar eller liknande.

Under Channel Directory - More… - All Available Plug-ins står det på min, och där har jag massor…

Kanon, tack för hjälpen. Begriper inte att jag inte lyckades hitta dem då jag tycker mig letat under varenda meny men så var tydligen inte fallet :) Mitt Plex börjar arta sig nu men jag misstänker att jag får återkomma med fler "dumma" frågor framöver.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.