Philips Hue plugin vraag

Hoi,

Er zijn hier al heel wat vragen over geweest maar ik heb een andere vraag dan meeste hier stellen denk ik . Ik heb zelf jaren geprogrammeerd in Visual Basic (inmiddels visual studios) en in php,html,mysql etc. Nu wil ik zelf een app ontwikkelen om mijn philips hue lichten te dimmen als ik film ga kijken (dus niet ambilight na bootsen). Nu zie ik dat XMBC de mogelijkheid heeft om plugins (add-ons) naast de videostream te draaien. Hoe zit dit met plex? Als ik voor plex een applicatie ontwikkel is het dan mogelijk om de applicatie NAAST de videostreaming te draaien, zodat als je bijv op pauze klikt de lichten weer feller worden? Of is een applicatie een gewoon een apart draaiden de app (die je dus gewoon kan aanklikken zoals de youtube,rtlxl apps). 

Wie kan mij deze vraag beantwoorden? Ik heb de pdf file al gelezen van plex maar kom er zelf niet uit hoe dit nou werkelijk zit. Wel weet ik dat een applicatie een eigen process zal krijgen dus na mijn idee onmogelijk is dat de app kan zien of er een film,serie,muziek etc wordt gedraaid enof deze op pauze wordt gezet.

Dus wie kan mij helpen?

Hoi Joerieve, Misschien zou je het beter ff in het engels kunnen vragen. 

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.