Plex client på Nvidia Shield Pro kan ikke afspille hverken film eller musik fra server

Er efterhånden ved at rykke håret af mig selv…
Plex Media server er installeret på min Synology Ds220+ Nas. Alle klienter installeret på pc, Ipad, Iphone og ungernes android enheder afspiller både musik og film fra serveren uden problemer.

Har nu købt en Nvidia Shield Pro og har installeret Plex på den, nu kommer problemet, Jeg kan intet afspille der fra, hverken musik eller film, jeg kan se samtlige biblioteker, men når jeg klikker afspil rammes jeg af følgende tekst “Der opstod en fejl ved forsøg på afspilning af denne video Tjek venligst din forbindelse og prøv igen” OG DER ER ALTSÅ INTERNETFORBINDELSE

Det er udelukkende på Nvidia Shield problemet fremkommer

KODI og VLC afspiller uden problemer ALLE film…

Vi har så samme problem nu på vores tv…
Samsung 65" tv købt sidste år.
Kan se hele biblioteket men den melder fejl når vi trykker afspil…
Der opstod en uventet fejl under afspilning.
Det er først lige begyndt nu her, kunne se film i fredags men nu virker det ikke

Hej
Fandt ud af at man i netværks indstillinger på serveren kan sætte hvad enheder der er tilladt på lokal netværket (ip range) har sat mit til 192.168.1.0, 255.255.255.0 alle enheder på lokal netværket afspiller nu alt jeg har smidt efter det

Skrives i boksen list of ip adresses….

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.