Plex DVR kanalen Ziggo

Beste allemaal,

Plex heeft in de nieuwe release meerdere tuners toegevoegd inclusief de TV Butler van DVBLogic.
Nou ben ik hier erg blij mee en ben nu bezig met de installatie.

Het begin gaat goed, hij ziet de tv butler gelijk dus nu wil ik kanalen zoeken, via de kabel. maar hij kan geen zender vinden terwijl ik exact hetzelfde doe bij DVBLink en daar vind hij wel zenders. Er is gewoon signaal.

In de lijst van frequencies had ik gekozen voor Ziggo fast scan 474000, dit is ook de juiste frequentie voor mij maar hij blijft op 0% staan en zegt dat er geen signaal is. Vervolgens heb ik alle andere ook geprobeerd en krijg ik dezelfde melding. Terwijl ik wel signaal heb sterker nog ik kijk nu tv via DVBLink zelf. (zie prinsscreen in bijlage)

Wie kan mij hierbij verder helpen? ik heb in de bijlage ook de log file toegevoegd

Groeten,
Johan

Dit heb je dus nu op meerdere plaatsen al gepost, dat is niet nodig, we hebben het gelezen en er word aan gewerkt :slight_smile: Het ligt in ieder geval aan de combinatie met de TVButler.

ja klopt idd, ik probeerde ook oude posts te verwijderen maar heb nog niet gevonden waar ik dat kan doen :slight_smile:

Is dit opgelost ?