Plex en ziggo tv

Goedendag ik ben nieuw in plex in ieder geval ik ben er weer mee begonnen
Plex draait bij mij vanaf mijn synology nas
Op mijn enigma2 server met de laatste openpli draait met HRTunerProxy die staat op kabel ziggo volledig en de bug modus staat op groen
Nu ben ik bezig met live tv en ik heb zenders ingeladen ging niet makkelijk maar ik heb er een paar in staan
Het vreemde was ik kon alleen Nederland in vullen geen postcode bij scannen kreeg ik links een lijst met zeer veel mogelijkheden ook een stuk of 25 van Ziggo met maximaal 114 kanallen in elk ziggo pakket
Zo er ontbreken er heel wat en ik kan geen xmltv file in mijn enigma receiver.
Mijn vraag is nu hoe krijg ik dit goed werkend
Ook bij sommige kanallen geeft hij een foutmelding en als ze wel afspelen buffert het constant dus eigenlijk werkt het voor geen meter.
Nu heb ik voor die xmltv file dit gevonden owi2plex maar hier staat installeren via PIP maar daar kan ik niets over vinden hoe dat werkt.
zo als iemand mij op het juiste pad wil zetten graag.

Alavast bedankt

Heb je de streams vanaf je E2 doos al eens getest met VLC ?
Hier is OpenPli ( VU+ Duo4k ) sinds de laatste paar versies een en al drama als het om streaming gaat. Dus als het daar al niet goed mee gaat, zal HRTunerProxy er ook maar weinig van kunnen maken lijkt mij.
Indien je een VU+ gebruikt zou je het ook eens kunnen testen met een VTi image.

Als alternatief, kun je ook eens kijken naar XTeVe, zo heb ik dat hier werkend met een HDHomerun->TVHeadend (voor de decryptie) → XTeVe → Plex.

Dank je wel ik ga dit een deze dagen uitzoeken

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.