Is het mogelijk dat een vriend van mij met zijn PS3 rechtstreeks inlogt op mijn server via het internet? Of moet hij lokaal een Plex server draaien en dan via friends sharing bij mijn server/libraries komen? Ik heb een Plex pass en natuurlijk een account en hij heeft ook een free Plex account (zonder server thuis dus) en heb hem uitgenodigd.
Nee zodra jullie vrienden zijn en jij hem een share hebt toegewezen kan hij op zijn ps3 rechtstreeks kijken mits jou server aanstaat natuurlijk
Hij zal dus lokaal toch een plex server moeten hebben, duidelijk
Bedankt voor je antwoord
Nee juist niet!!! als jij bevriend met hem bent en JIJ hem een share toewijst op jou server kan hij bij jou kijken. Heeft hij geen eigen server voor nodig !! Hij heeft pas een eigen server nodig wanneer jij bij hem iets wil kijken op dat moment moet hij dus een share aan jou toewijzen voor nu heeft hij dus GEEN sever nodig! 
Oh zo haha, ik dacht dat je nee zei op: Is het mogelijk dat een vriend van mij met zijn PS3 rechtstreeks inlogt op mijn server via het internet? Maar was nee op de eigen server. Helemaal top, ga ik dat regelen
Dank je
geen probleem ! de gene die wil kijken heeft nooit een eigen server nodig alleen de tegen partij