Plex ondertiteling

Hallo Allemaal

Ik heb een probleem met de ondertiteling op mijn popcorn hour a400 met de plex app

Als ik een aflevering kijk via plex web werkt het gewoon

Als ik een aflevering kijk via mijn popcorn hour a400 werkt het ook gewoon

Maar als ik een aflevering kijk via mijn popcorn hour a400 via de plex app werkt het niet 

Waar kan het aan liggen naar mijn idee is de benaming goed van de bestanden? 

zie bijlage

Niemand die me kan helpen met dit vervelende probleem? 

Al geprobeerd om geen spaties te gebruiken in de benamingen? Maar gewoon punten?

Je kan ook eens die afleveringen verplaatsen (zodat ze niet meer in de bibliotheek staan van plex). Een library update laten doen zodat hij die serie uit de bibliotheek haalt en dan terugplaatsen met nieuwe naam. Nog eens een library update doen en best ook een force refresh.

Soms is het wat prutsen en werkt het plots!

Laat iets weten of het heeft geholpen!

Ik zal eens wat gaan proberen tot heden werkt het namelijk nog steeds niet heb zelfs plex helemaal verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en laten scannen maar tot nu toe geen resultaat.

Mijns inziens ziet het er naar uit dat dit puur en alleen een issue is van de Popcorn Hour a400 Plex App. De reden dat ik dit vermoed is doordat het, voor zover ik met jouw beschrijving kan zien, overal goed werkt behalve daar. Herinstalleren van Plex heeft dan ook m.i. geen zin maar ik heb helaas geen idee hoe dit op te lossen.

Werkt er überhaupt een app met subs op de Popcorn Hour en weet je toevallig hoe die subs zijn bijgevoegd?

Blijkbaar hebben meerdere gebruikers hetzelfde probleem. Tot op heden is er nog geen fix voor.

Normaal werken embedded subs wel.

De popcorn hour plex app werkt alleen goed met ondertiteling als je de SMB/NFS paden instelt:

http://networkedmediatank.com/showthread.php?tid=67854

onder: Why do we need to use "Use SAMBA path" or "config.xml"?

Ik ga hier vanavond eens mee stoeien en kijken wat het doet ;)

Nas: 192.168.1.101 Static

PCH: 192.168.1.125 Static

Beide mappen staan op me nas op volume 1 

Is dit zoals het moet of moet het anders ingevuld worden? 

User en Pass heb ik er even uitgehaald

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

Blijkbaar hebben meerdere gebruikers hetzelfde probleem. Tot op heden is er nog geen fix voor.
Normaal werken embedded subs wel.

Hoe verkrijg je precies die embedded subs? En geldt dit voor de player of ook voor de server?