Hej med jer,
Jeg har en plex server kørende på noget godt hardware, og både min ipad og pc kan fint komme på denne server via extern ip.
Men mit Samsung D8005 tv, kan ikke finde ud af det. Den sige at den ikke kan forbinde til PMS server.
Er det ikke muligt at sætte ens tv op til dette?? Kan den kun koble op til en intern ip??
Håber der er nogen som kan komme med lid fif her
Ozzy
Hej Ozzy.
Ifølge listen over understøttede Samsung enheder ser det ikke ud til at din model kan tale sammen med Plex (endnu).
Er det evt en 2012 model ?
For så er jeg ret sikker på at der er noget på trapperne, men det er også alt hvad jeg ved.
/HuX
D8005 er en 2011 model og Plex er understøttet på den.
Jeg har selv kørt Plex på et D8005 før den officielle app kom ud og det virkede helt perfekt. Jeg kan dog desværre ikke hjælpe dig Ozzy, da jeg efterfølgende har solgt mit D8005.
Jeg antager, at du bruger myPlex til den eksterne adgang til PMS’en? og så vidt jeg husker, så har Plex for Samsung ikke myPlex understøttelse (det havde Beta udgaven i hvert fald ikke).
Det er korrekt at mit tv fint understøtter plex og det er jo sådan set cool nok.
Du har helt ret, plex til samsung understøtter ikke myplex og det kan måske være derfor det ikke fungere endnu.
Jeg kunne se i vejledningen til tvet at de kun bruger interne ip, og ikke en public ip.
Jeg får ihvertfald fejl når jeg prøver med min public ip til mit tv… ØV ØV
Har du port 32400 åben? Det er denne port som Plex bruger til at få adgang til API’et på PMS.
Du kan prøve at kalde API’et manuelt fra det netværk hvor dit TV er på http://:32400/library/sections.
Så bare lige dette gamle topic, og for nu at lukke den pænt så er der support myplex nu nu (i hvert fald 1.002).
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.