Plex på Samsung Smart tv

Hej. 

Jeg kører Plex via en Synology 413J nas server til mit Samsung UE55F8005 Smart tv. 

Jeg har installeret plex på såvel Synology og Samsung tv, men jeg er i tvivl om hvor jeg finder den IP adresse jeg skal benytte for at få forbindelse til min NAS server fra Samsung tv'et. 

Nogle som kan guide mig til hvor jeg finder den ip adresse, og om der er andet jeg skal gøre for at få forbindelse. ?

På forhånd tak. 

Mvh Tim 

Hej

Jeg fandt fejlen, det var port 32400 som skulle åbnes i Synology firewall, nu er der forbindelse til tv'et. Så skal jeg bare have afspilningen til at virke. 

Mvh Tim 

Hej. 

Jeg har nu fået Plex til at virke på mit Samsung Tv, men jeg kan ikke få det til at virke med undertekster på mine MKV og ISO filer. Når jeg vælger undertekster er feltet gråt, og ikke muligt at vælge. 

Nogle som har en løsning på hvordan jeg får undertekster aktiveret på mine film ?

Først og fremmest understøtter Plex ikke ISO filer til streaming!

Dernæst kræver Samsung klienten, at du har eksterne srt filer i samme bibliotek som selve filmen, og navngivet som her:

http://plexforsamsung.pbworks.com/w/page/47406366/FAQ

mvh

Tommy

Hejsa, har overvejet at anskaffe mig en 413J, dog har jeg læst en del steder at den er utrolig langsom, hvad er dine erfaringer med load hastigheden ved afspilning, ved film browsing m.m. ?

Hejsa, har overvejet at anskaffe mig en 413J, dog har jeg læst en del steder at den er utrolig langsom, hvad er dine erfaringer med load hastigheden ved afspilning, ved film browsing m.m. ?

Ved godt du ikke spurgte mig, og kan heller ikke svare, idet jeg ikke ejer en Synology boks, men det vil gøre det nemmere for os alle, hvis du poster med Quate's, så man kan se hvem du spørger, uden at skulle hele thread'en igennem ;)

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.