Plex vindt The New Scooby Doo Movies niet

Ik heb de teken serie The News Scooby Doo Movies gedownload. Het word niet herkend door Plex. Ik heb de volgende naamgeving:

The New Scooby-Doo Movies - S01E01 - The Ghastly Ghost Town.avi

Als agent gebruik ik TVDB. Zelfs als ik de weergave verander in Folder weergave zie ik de map er niet bij staan. Dat vind ik al vreemd. In de Folder weergave hoor je alle mappen te zien. In DS VideoStation wordt het wel herkend.

Weet iemand wat er fout gaat?

@“The Raptor” said:

Je serie naam klopt niet. Het is zonder koppelstreepje. Check: The New Scooby-Doo Movies - TheTVDB.com

Ook: Wat is de taal van je library? De serie is alleen in engels en zweeds in tvdb aanwezig.

Het lijkt ook een tv serie (terwijl er over movie wordt gesproken)
Is de bibliotheek map wel een deel van tv-serie ?

Ook zonder koppelstreepje werkt het niet. Ik heb het hernoemd naar “The New Scooby Doo Movies - S01E01.avi” De taal is Engels.

@nilsv said:

@“The Raptor” said:

Je serie naam klopt niet. Het is zonder koppelstreepje. Check: The New Scooby-Doo Movies - TheTVDB.com

Ook: Wat is de taal van je library? De serie is alleen in engels en zweeds in tvdb aanwezig.

Ja, de map is een deel van de TV-Serie.

@Henk_R said:
Het lijkt ook een tv serie (terwijl er over movie wordt gesproken)
Is de bibliotheek map wel een deel van tv-serie ?

Het probleem is opgelost maar ik begrijp er werkelijk waar niets van. Ik heb de serie onder de afspeellijst “teken serie” geplaatst. Ik heb de afspeellijst verwijderd en wilde deze opnieuw toevoegen. Maar dat ging niet want als ik in Plex naar de map /Volume1/Video/Teken Serie wilde navigeren kon de applicatie deze niet vinden. Erg vreemd want ik kan via Diskstation en op mijn iMac via een SMB share wel navigeren naar de map. Ik heb het opgelost door in Diskstation Plex te verwijderen en opnieuw te installeren.

Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen? Ik wil dit in de toekomst voorkomen.

Dit kan komen doordat de map afgeschermd is voor plex, bijvoorbeeld door afwijkende rechten