Serie staat niet in plex

Ik heb een serie van grappige filmpjes met seizoenen. Ik zie deze niet terug in plex en ik zie ook niet waar ik zelf een eigen map/serie kan aanmaken. waar kan ik dat doen?

Je kunt op je Plex Server de map koppelen aan je Plex gebruiker!

Dat heb ik gedaan. Ik heb bij de map gekoppeld aan series. In die ene map staat een map met wat series van mij zelf (niet bestaande serie namen) die heb ik ook extra aan gekoppeld terwijl hij die al zou moeten zien maar helaas ziet hij ze niet

Misschien kan Plex de items niet identificeren en moet je ze via the folder view zichtbaar maken!?

Klopt daar heb ik ook gekeken en dan zie ik ze inderdaad staan alleen als ik er dan op klik opent hij de map maar zegt plex dat er niks in staat. Maar dat is niet waar

Wat voor een bestandstype is het, het zou kunnen dat het een type is waar Plex niks mee kan. Wat als je een bestand in deze folder zet waarvan je zeker weet dat het wel herkent wordt?

Het bestandstype is .mp4. Al mijn andere mp4 films ziet hij ook.
Als ik de filmpjes verplaats naar de map documentaires dan laat hij ze wel zien maar dan pakt hij elke aflevering afzonderlijk. Ik denk dat het komt door de bestandsnamen dat plex ze niet kent? Ik wil ze bij series hebben staan en dan per seizoen gewoon bij elkaar net als een normale serie. Het zijn zeg maar extra bonus materiaal van een bestaande tv serie per seizoen. Ik wilde dus een aparte serie map aanmaken met bonus materiaal die is gegroepeerd per seizoen

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.