Ik snap dr geen ballen van. Het zal wel een vreselijke noob vraag zijn maar ik stel hem toch. Als ik plex op mijn mac start heb ik sbs6 gemist, uitz gemist, en ze werken ook. Alleen als ik mijn atv2 opstart krijg ik die plugins niet te zien. Met uitzondering van rtl gemist.
enig idee?
Hoi!
Alles wat Flash of Silverlight gebruikt wordt standaard niet getoond op iOS, ATV, Android, etc. omdat niemand kan garanderen dat het daar ook vlekkeloos op werkt. Dat RTL XL wel getoond wordt is een foutje van mij geweest. Als je de plugins toch wilt proberen op ATV kun je in de Preferences van de Plex Media Server (op je Mac) de optie “Disable capability checking” aanzetten (onder Preferences > Advanced).
Sander,
Ook ik snap het niet meer. Bij mij draaid Plex op een Mac Mini en mijn vrouw kijkt altijd haar soap op de iPad via RTL XL en inneens kan het niet meer. Ik heb bovenstaande gedaan maar dan gooit hij me van de server en krijg ik geen contact meer met plex? Kan jij me helpen?
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.