Problem med SVT Play och TV4 PLay efter uppgradering till OS X 10.6.5

Hej!

Helt ny i Mac-världen sedan många år med PC. Jag har gått från ingen Mac till en Mac Book Pro i somras, en Mac Mini och en iPad sedan två veckor tillbaks. Jag älskar Plex och hur enkelt jag kan titta på Fåret Shaun på SVT PLay med mina 18 månaders tvillingar :wink:

Glad i hågen efter konfiguration av nya Mac Minin så gjorde jag misstaget att lägga på OS X 10.6.5 igår kväll. Det skulle jag inte gjort… Nu får jag ingen bild, endast ljud i SVT Play och TV4 Play. Någon annan med samma problem? Hur löser jag problemet, installerar om PLex, eller hur gör jag för att backa ur 10.6.5?

Tack på förhand

Hej,

Det du behöver göra är att surfa iväg till Adobe support ladda ner applikationen och ta bort flash, sedan letar du upp och laddar ner flash version 10.0.45, har jag för mig att det är.

/Per

Check, jag läste vidare i forumet och såg att det var det som var problemet. Har fått snurr på testinstallationen på MacBook Pron nu och ska precis fixa Minin.
Tackar!

Var hittar man version 10.0.45? Jag kan bara hitta version 9 eller 10.1 eller 10.2 på adobes hemsida?

Läs hela denna tråd: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/21242-hittar-inte-ratt-version-av-flash/

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.