Problemer med det meste
Hej folkensJeg prøver lige her inde først, da det alt andet lige er lettere at forklarer på dansk :)
Jeg har efterhånden brugt Plex et et års tid, og har langt hen af vejen været rigtig rigtig glad for det.
Indtil nu.
Jeg bruger en ReadyNAS Duo v2, ikke den bedste at bruge, men den har virket.
Den er opdateret til nyeste FW, og Plex er også opdateret.
**Til problemet!**
Efter de sidste opdateringer har jeg haft store problemer med at både at tilføje film til mit "katalog" og afspille dem.
Når jeg tilføjer, så kommer de godt nok frem på Plex web, men står bare og matcher, og kommer aldrig videre.
Jeg kan heller ikke komme til at "rette forkert match", idet den med det samme fortæller at der ikke er noget match. Kan heller ikke komme til at vælge hvor den skal matche fra.
Jeg overvejer lidt at fjerne Plex helt fra serveren, og installere det igen, for at se om det kunne være en løsning, men det virker bare ikke optimalt.
Afspilningen er blevet løst ved at slå DXVA2 fra, selv om den normalt har kunne kører med både den og Crystal HD slået til, og derfor undre det mig også en del idet der ikke har været problemer med det før opdateringen af serveren.
Hvis der er brug for mere info, så sig endelig til, idet jeg er ny på forumet :)