[REL] Gamekings

Ik heb het gezien, er is iets (kleins) gewijzigd op de website van Gamekings en mijn code struikelt daarover (was dus nog niet helemaal optimaal :stuck_out_tongue: ). 'k Zal er zo spoedig mogelijk naar kijken en het repareren.

klopt het dat het nog niet gefikst is?? ik kom d’r niet in… maar durf eigenlijk niet te zeiken omdat jullie t allemaal vrijwillig doen… waar ik erg blij mee ben natuurlijk :smiley:

Hoi!

Ik gebruik de plugin zelf niet, dus 't was me even ontgaan. Er is een update onderweg naar de App Store!

Edit: De update is doorgevoerd!

Bij mij werkt de App niet meer, hij doet niks als ik op een categorie klik. Hebben meer mensen er last van?

Viel mij deze week ook al op, d8 dat het aan mijn eigen internetproblemen lag, maar ben blijkbaar niet de enige.
Hoop dat Sander er even naar wil kijken.

Er is iets kleins gewijzigd aan de website, ze hebben WordPress geupdate of aangepast waardoor sommige links het niet meer deden. De update staat te wachten om doorgevoerd te worden in de App Store, maar ik denk dat Isaac een paar dagen op vakantie is.

In ieder geval bedankt!!

Weet iemand hoe deze plugin onder Plex Nine aan de gang te krijgen is? Ik mis hem een beetje :slight_smile:

Hoi!
Gamekings is iets meer dan een uur geleden aangepast voor Plex 9 ([http://github.com/sander1/Gamekings.bundle](http://github.com/sander1/Gamekings.bundle)). Nu nog even wachten tot Isaac tijd heeft om updates door te voeren.

Cool! Thanks!

EDIT: Wel vreemd; in Plex Player zie ik de plugin gewoon, maar in de Plex app op een iPad niet? Enig idee waarom?

Dat klopt, per plugin kan worden aangegeven of deze getoond moet worden binnen de iOS applicatie of niet. Ik heb zelf geen iPhone/iPad, dus voor de (Nederlandse) plugins die ik geschreven heb staat dit nog uit. Je kunt deze compatibility check overigens uitzetten in de Advanced options van Plex.

Weer wat geleerd. Overigens doet de app helemaal niets op iOS: na het openen zie je nietseens het menu ofzo.

Waar wordt de log geschreven bij het openen op iOS, in de server log?

Deze plug-in heeft helaas al ruime tijd last van enorme ā€˜stutter’. Audio loopt gewoon door, maar video zakt enorm in en daarna versnelt deze weer enorm. Verschil kan zelfs oplopen tot enkele seconden. Al mijn andere streaming plug-ins hebben hier geen last van.

Mijn Plex.9 draait zonder andere programma’s op een zeer dikke verbinding. Wie weet raad?

Weet iemand of deze app de MP4 files gebruikt van de HTML5 site, of worden de flash files gebruikt?

Volgens mij worden de mp4 files zowel voor de HTML5 als de Flash versie gebruikt en is er dus voor elke video maar een en hetzelfde bestand.

Thanks. Ik heb geprobeerd de plugin te snappen, maar mijn Python is 0% :)

Kan iemand in een notendop uitleggen hoe de url's worden verkregen?

In de HTML pagina waar een video is opgenomen wordt info opgezocht die nodig is om de URL van een playlist bestand te kunnen vormen. Vervolgens wordt het playlist bestand opgehaald en er wordt daarin opgezocht wat de URL van het videobestand is.

Ok, thanks!

Ik vroeg me af of er niet ergens gewoon een overzicht van alle links/mp4's te vinden was, vandaar.

Is het mogelijk om Teamhww.nl bij in de app te stoppen?

Misschien zit het er al in en kijk ik er gewoon naast… :smiley:

App werkt super!

Hardware Woensdag is bij mij de 4e optie in het menu. Allicht ook te benaderen via 'Alle afleveringen'.