Teamhww.nl lijkt andere video’s te hebben dan de Hardware Woensdag rubriek op Gamekings. Ik denk dat het beter is om er een aparte plugin voor te maken. 'k Ga er zo even aan zitten, zo te zien is het niet zo ingewikkeld.
Je bent een held.
Woensdag overlapt Teamhww.nl met gamekings.tv = hardware woensdag.
Er zijn geen weekend episodes. Op een normale week zijn er 4 episodes. Is dat voldoende voor een nieuwe app?
Bedankt! Super chille app 
Hey Sander
Heb je al wat vooruitgang? Ik wil je wel wat koffie-reloads sponsoren mocht het dat wat helpen.
:D:D
LOL :lol: De plugin laat nog heel even op zich wachten, maar de website werkt inmiddels wel in combinatie met de *Plex It!* bookmarklet om videos aan je myPlex Queue toe te voegen.
Ik gebruik myplex nog niet. Ik zal het eens bekijken 
Hey Sander
Ik heb myplex bekeken. Voorlopig is het niet zo interessant voor me, om het te gebruiken.
Ik wil niet zeuren, maar heb je al nieuws voor de app?
Je kan het misschien ook gewoon doorlinken in de huidige app.
Dank je 
Super! Bedankt voor de moeite :-) Werkt prima (ook op Plex voor TV). Alleen lopen de notaties van de datum van de aflevering niet helemaal logisch (afleveringen staan wel allemaal in goede volgorde). In jouw screenshot zie je het ook al: 1 november 2012.
Valt dat te fixen of ligt dat aan de feed zelf?
Goed gezien! Dat was me totaal niet opgevallen, LOL en oeps! Een geupdate versie staat nu in de app store.
Hoera…
Dank je wel!
Ik heb de plugin al even geïnstalleerd maar hij laadt geen video’s na de ces 2012 afleveringen.
Ik heb hem uninstalled en geherinstalleerd maar toch krijg ik er geen beweging in.
Teamhww heeft vanaf deze week 7 afleveringen per week dus nu zou ik het wel kunnen gebruiken :D.
'k Ondervind zelf geen problemen met de video's... Check even of er een update is voor Services.bundle (in *Channel Directory* → *More* → *Check for Updates*). Als dat niet helpt, duik even de log-file op via Finder of via Console (*Applications* → *Utilities* → *Console.app*).
De logfile die je moet hebben is ~/Library/Logs/PMS Plugin Logs/com.plexapp.plugins.teamhww.log
All your plugins are up to date.
Nu laadt die meer maar stopt hij bij de SONY XPERIA PLAY. Dat is ongeveer anderhalve week geleden.
Ik heb de log erbij gegooid.
Ik zie geen gekke dingen in de log... Kun je ook de log com.plexapp.system.log eens uploaden?
hoppa!!
Hm, ik zie hierin geen TeamHWW gerelateerde zaken... Kun je com.plexapp.system.log.1 t/m .5 anders ook uploaden?
Nog wat meer logs 
Ik zie echt helemaal niks qua TeamHWW fouten in de log :blink: Waar staat die video “SONY XPERIA PLAY” precies? Is dat exact de titel van het item? En we hebben het over de TeamHWW plugin toch, niet over Gamekings?
Dit is wat ik zie…
Hij zoekt dus niets nieuwers dan wat er staat. Vroeger had ik hetzelfde maar dan zat die vast op de CES 2012 afleveringen.
De gamekings app doet het perfect!