Die gasten bij Gamekings blijven maar klooien met hun website, de channel werkt weer niet…
Toppie! 
Super bedankt Sander! 
Hmm, het lijkt erop dat het sinds een week niet meer werkt.
@Sander1: Would you be so nice? 
zie idd dat ie het bij mij ook niet doet. hij ziet wel de nieuwe video’s maar speeld deze niet af…
Gefixt! 
dank voor de snelle actie, very much appreciated 
@sander1 , lijkt erop dat ie weer stuk is 
krijg nu alleen maar de “Meer video’s…” button te zien.
Gister weer een update uitgebracht voor deze plugin!
Hi Sander,
Ik heb de plugin geinstalleerd maar wanneer ik deze opstart krijg ik de melding: Dit kanaal reageert niet.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Groet,
Mark
@WinterBaseNL said:
Hi Sander,
Ik heb de plugin geinstalleerd maar wanneer ik deze opstart krijg ik de melding: Dit kanaal reageert niet.
Groet,
Mark
Probeer eerst PMS te herstarten om te kijken of dat het probleem verhelpt. Als dat niet werkt, boots het probleem nog een keer na en check (of post) de log files: com.plexapp.plugins.gamekings.log en com.plexapp.system.log.
@WinterBaseNL said:
Hi Sander,
Groet,
Mark
Ik krijg helaas deze zelfde melding. Heb jij dit al opgelost?
Hoe kan ik die log files vinden?
Alvast bedankt!
@Audioholik said:
@WinterBaseNL said:
Hi Sander,
Groet,
MarkIk krijg helaas deze zelfde melding. Heb jij dit al opgelost?
Hoe kan ik die log files vinden?
Alvast bedankt!
De laatste updates stammen uit mei en deze werken nog steeds (net nog een keer getest). Voor Plex Media Server 1.0+ wordt de update automatisch gedistribueerd. Als je een oudere PMS hebt zul je handmatig moeten updaten.
Hoe je Channel log files kunt vinden lees je hier: https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201106148-Channel-Log-Files
@Audioholik said:
Dank je wel.https://pastebin.com/raw/0U7fmG3A
Word jij hier wijzer van?
Ik denk het wel
Gister een kleine update doorgevoerd waarmee het weer zou moeten werken.
Werkt nu inderdaad, dank je wel!
Is het mogelijk om premium content te kijken? Kan geen inlogscherm vinden zo snel.
@Audioholik said:
Is het mogelijk om premium content te kijken? Kan geen inlogscherm vinden zo snel.
Nee, die optie bestaat niet. Iemand met een premium account en interesse in dit kanaal zal dit in de code moeten toevoegen.
Duidelijk!