[REL] Gamekings

Aha, er is helemaal niks fout met de plugin, pfew! Het is gewoon dat de datum op de website niet goed wordt weergegeven :smiley:

Het is dus een fout bij hun?

Ik zal Vasco een mailtje sturen. Zeggen dat zijn programmeer gestuntel op mijn zenuwen werkt! :D:D

Dank je voor de uitgebreide tests!

Het aanbod voor de koffie blijft bestaan :wink:

Komt deze plugin nog terug in de kanalenlijst? Zou het fijn vinden als hij weer zou werken.

Ik heb hem pas verwijderd omdat hij niet meer werkte. Nu zie ik dat hij ook niet meer in de kanalenlijst voorkomt. De laatste update op github is paar maanden oud... @sander1 hopelijk heb je goed nieuws.

Ik was zelf eigenlijk niet van plan om deze plugin nog te updaten. Ik heb zelf niet echt interesse in de video's van Gamekings en de website wordt constant aangepast, is inconsistent, geeft vaak timeouts, echt om gek van te worden...

Tweakers.net in de plaats, dat zou pas vet zijn Sander :)

Tweakers.net in de plaats, dat zou pas vet zijn Sander :)

Tweakers video's werken sinds een paar dagen in ieder geval met de PlexIt! bookmarklet.

Screen_Shot_2014_06_27_at_16_35_15.jpg

Het GameKings kanaal heeft zojuist een update gehad om thumbnails, andere metadata en video playback te fixen.

Krijg dat niet aant werk Sander, als ik dat op video doe bij tweakers krijg ik:

Sorry, but if there's a video, we can't find it.

We'll queue this page so you can come back to it later, but it will only be shown on&nbsp;<a data-ipb='nomediaparse' href='https://plex.tv/queue'>my.plexapp.com</a>.

Krijg dat niet aant werk Sander, als ik dat op video doe bij tweakers krijg ik:

Sorry, but if there’s a video, we can’t find it. We’ll queue this page so you can come back to it later, but it will only be shown on my.plexapp.com.

Het werkt alleen op URLs die uniek zijn voor een video, dus bijvoorbeeld http://tweakers.net/video/9225/sunset-overdrive.html werkt, maar http://tweakers.net/video/ niet.

Bedankt Sander voor het fixen van GK!  ;)

Bedankt Sander voor het fixen van GK!  ;)

Hier nog een blije gebruiker!

Na meer dan een jaar (sinds de laatste fix) probleemloos gebruik van de GameKings-plugin lukt het de plugin sinds einde vorige week niet meer om de headers van de video’s op te halen en dus ook niet om ze af te spelen. Zowel PMS als PHT zijn niet geupdate net voor de problemen en de huidige (en tevens laatste) versie van beide zijn installed. Wellicht moet er dus wat gebeuren om de (headers van de) video’s van de website op te halen.

Edit: Plugin log toegevoegd

Ik heb de code zojuist geüpdatet (update is beschikbaar via de Channel Directory). De plugin werkt echter niet 100%, sommige video’s zullen het niet doen, maar dit komt omdat de Gamekings site een rommeltje is…

@sander1 Sneller dan ik een kop thee kan zetten, fix je dat gewoon. Update stroomde hier al meteen vanzelf binnen. Dank je wel! Ook in 2014 gaf je al aan dat de site code-technisch een rommeltje is. Ik ben gewaarschuwd, maar beter een enkele video niet, dan allemaal niet.

Tot nu toe werkt alle video’s die ik open ook gewoon op de site.
hoewel in PHT sommige video’s niet werken, worden deze wel in Plex Web geopend als Pop-up/nieuwe venster. (dit betreft vooral oudere video’s)

Channel werkt niet meer, of ben ik de enigste?
Channel is op “alle video’s” na volledig leeg. (en die map is ook leeg)

@annoniempjuh said:
Channel werkt niet meer, of ben ik de enigste?
Channel is op “alle video’s” na volledig leeg. (en die map is ook leeg)

Nee het werkt bij mij ook niet meer.
Hoogstwaarschijnlijk vanwege de Gamekings.nl website re-design.

Hopelijk komt er snel een fix

Ik heb zojuist de plugin code herschreven, maar nog altijd is de GK website een grote bende, dus niet alles zal werken…

top! voor zo ver in de channel gebruik werkt het allemaal.
Dat de website nogal rommelig is heb ik al begrepen in een video van ze, wordt nog aan “gepolijst”

@sander1 said:
Ik heb zojuist de plugin code herschreven, maar nog altijd is de GK website een grote bende, dus niet alles zal werken…

Geweldig Sander! Heel hartelijk bedankt!!