Eerste beta versie van een nieuwe Uitzending Gemist plugin (deze versie is naast de versie van Matthijs te installeren).
[Silverlight](http://www.microsoft.com/silverlight/get-started/install/default.aspx) is vereist. Werkt (nog) niet op Windows PMS!
Todo
- **Nieuwe UZG website als bron gaan gebruiken**
- 'Oudere' archief toegankelijk maken
- Zoekfunctie, Top50 en Populair toevoegen
- Code doorlopen en evt. opschonen/inkorten waar mogelijk
Ziet er goed uit! Fijn dat je dit oppakt, denk dat heel veel mensen blij worden als deze app eenmaal in Plex Online staat. Ben je een nieuwe app begonnen of werk je samen met/maak je gebruik van de app van MatthijsH?
Overigens werkt de app nog niet helemaal goed bij mij. Als ik naar recente uitzendingen ga en een dag selecteer gebeurt er niets. Maar goed, 't is niet voor niets een beta.
Goed bezig! Lijkt goed te werken, aangezien ik toch weinig tijd heb i.v.m. studie e.d. is dit een mooie opvolger voor de oude plug-in. Ik heb me nog niet echt verdiept in het Plex framework, zal binnenkort de code wel eens even bekijken.
Hoi!
Heb er net eventjes naar gekeken en me als iPad voorgedaan door de user agent string aan te passen, maar heb zo snel geen enkele video gevonden waar ik niet "Deze aflevering is helaas niet beschikbaar op de iPad." te zien kreeg. Volgens mij zijn er wel overal Silverlight streams van beschikbaar, op betere kwaliteit dan op de huidige UZG website!
Edit: Hm, veel spul is ook niet in Silverlight beschikbaar op de beta site, en de site werkt er traag bij mij op het moment dat ik een pagina bezoek die video bevat. Video's die het wel doen staan continue te bufferen. Hebben jullie daar ook last van? Misschien komt dat omdat nu half Nederland ineens deze site aan het testen is? :)
Hoi!
Ik herken het probleem en heb het zelf ook al enkele malen gehad. 't Heeft in elk geval niet met deze plugin specifiek te maken (ik had het wel eens als ik de TMF Dance stream aan had staan). Het gebeurt vaak op het moment dat PMS gaat controleren of er nog nieuwe films/series zijn toegevoegd (althans, ik hoorde altijd mijn externe harde schijf opspinnen alvorens het beeld in Plex bleef hangen en Plex later crashte).
Hoi Sander, ten eerste bedankt voor de plugin.
Wat betreft de beta site van uzg, je hoeft je niet voor te doen als ipad, momenteel kijk ik via safari op mijn plasma naar beta.uitzendinggemist.nl , en ik moet zeggen dat de kwaliteit erg goed is, het zou fijn zijn als je de plugin kan aanpassen voor de nieuwe site.
Qua code ben ik opnieuw begonnen, wel heb ik in de code van Matthijs gekeken naar wat er aan opties beschikbaar is in zijn versie van de plugin.
Heb je dit probleem nog steeds? Dit gedeelte van de plugin is juist het stukje dat voor mij eigenlijk altijd werkte :D In m'n werkversie heb ik al wel een paar kleine dingetjes veranderd die dit probleem misschien zullen voorkomen.
Dat klopt, maar dan krijg je gewoon de Silverlight of Flash versies van de streams te zien. Ik wilde zien hoe de kwaliteit en beschikbaarheid van de zogenaamde "html5" video's was, maar kreeg daar bij elke video te zien dat deze niet beschikbaar was. De Silverlight streams zijn van meer programma's beschikbaar (en zien er duidelijk beter uit dan op de normale site!)
Yep, probleem komt nog steeds voor, maar alleen op mijn mac mini. Die draait overigens nog op Leopard (10.5.8). Zou dat er iets mee van doen kunnen hebben? Heb het ook nog even getest op mijn MacBook (met Snow Leopard), en daarop doet ie het prima!
Nog niet. Op het moment dat ik de plugin begon te schrijven bestond de beta site nog niet. Ik moet me daar nog eventjes in verdiepen en kijken wat nu de beste oplossing gaat zijn.
Ik krijg helaas ook geen uitzendingen op mijn tv. Ik heb een Mac Mini met Plex. De menu's zijn zichtbaar, maar als een een willekeurige uitzending selecteer (bv DWDD) krijg ik een melding dat hij het niet kan ophalen (oid). Op iPad hetzelfde.
ben recent over naar Nine, en het valt me op dat slechts enkele van de video-streams die ik installeer ook in de VIdeo Plugins terecht komen.
De oude UZG die ik handmatig sleep in de map \plexmediaserver komt keurig werkend in plex. echter, de nwe UZG niet. Na installeren staat hij keurig in de …server map naast de oude, maar ik zie hem niet verschijnen in Plex. Heb wel de beta-feature aangezet in mijn browser.