Dit is een bestandje op mijn dropbox met (op dit moment) werkende urls naar belgische radiostations. Dus voor alle duidelijkheid: "op dit moment" werkt deze plugin, want ik ben van plan het xml bestandje met zijn verwijzingen op een andere locatie te zetten.
Dit is een bestandje op mijn dropbox met (op dit moment) werkende urls naar belgische radiostations. Dus voor alle duidelijkheid: "op dit moment" werkt deze plugin, want ik ben van plan het xml bestandje met zijn verwijzingen op een andere locatie te zetten.
Zojuist de plugin geinstalleerd op mijn Qnap Plex Server. Maar geen van de radiostreams werken.
De eerste keer starten, geeft een foutmelding, de tweede keer krijg je een overzicht van radiostations waar geen van werken (degene die ik getest heb dan).
Waar kan ik de xml file vinden om te editen waar iedereen het hier over heeft?
Dit is een bestandje op mijn dropbox met (op dit moment) werkende urls naar belgische radiostations. Dus voor alle duidelijkheid: “op dit moment” werkt deze plugin, want ik ben van plan het xml bestandje met zijn verwijzingen op een andere locatie te zetten.
mvg
De code werkt op mijn samsung smart tv.
Maar op mijn android smartphone kan ik geen enkele van de streams laden. Na een aantal seconden geeft hij een error: Media player error! resetten
Mijn plex server is op een Asustor NAS en het is mij nog niet gelukt om de volleige NL versie hierop te installeren.
Heb voor eigen gebruik de plugin iets aangepast. Wilde de plugin alleen voor qmusic dus heb de xml file met zenders aangepast omdat qmusic in eerste instantie niet werkte. Je kan zelf zenders toevoegen door een mp3 steam te vinden en toe te voegen aan de xml. Als je binnen de init.py file de locatie van de xml file aanpast kan je elke stream laden.
Heb het voor elkaar werkt nu op.
Pc, ipad,iphone, android en ps4 als er hier animo voor is wil ik hem wel online zetten.
Zo ja welke stations zou er in moeten komen heb nu de standaard stations zoals 100% - 538 -continu-veronica-funx-radionl-slamfm-qmusic-skyradio-sky kers-radio10-3fm
Dit is een bestandje op mijn dropbox met (op dit moment) werkende urls naar belgische radiostations. Dus voor alle duidelijkheid: “op dit moment” werkt deze plugin, want ik ben van plan het xml bestandje met zijn verwijzingen op een andere locatie te zetten.