[REL] NPO (Nederlandse Publieke Omroep)

@lvanhelden said:
Logs (zelfde melding in com.plexapp.system.log en com.plexapp.plugins.npo.log):

Kun je beide logs eens volledig posten op Pastebin? Het kan haast niet dezelfde error zijn in beide logs, omdat beide over andere stukjes code gaan namelijk.

com.plexapp.system.log: pastebin.com/RdeEFrrk
com.plexapp.plugins.npo.log: pastebin.com/R1WWxmMw

(Ik hoop dat het is gelukt, ik had dit nog nooit gebruikt…)

@lvanhelden said:
com.plexapp.system.log: pastebin.com/RdeEFrrk
com.plexapp.plugins.npo.log: pastebin.com/R1WWxmMw

(Ik hoop dat het is gelukt, ik had dit nog nooit gebruikt…)

Hoi!

Dat ziet eruit als 2 keer dezelfde log file, alleen van een net iets ander tijdstip. Het geeft aan dat het uiteindelijke videobestand niet gevonden kan worden (404) voor deze uitzending. Waarom dit is kan ik zo niet aflezen uit de log.

Werken andere video’s wel of krijg je exact deze zelfde melding in je log files voor alle video’s?

Update 10-12-2016

• Sorteer video’s gebaseerd op broadcast timestamp.

Die foutmeldingen kwamen alleen voor op 7 Dec (rond 21 uur) , ik heb geprobeerd ze uit beide logs te vissen voor hetzelfde tijdstip. Het gebeurde voor elke uitzending die ik uit “Kijktips” probeerde te kiezen. Nogmaals, ik vermoed dat het een probleem aan de kant van NPO was, want sindsdien gebeurt het niet meer.

Die laatste update, was dat voor de NPO bundle of voor Services?

@lvanhelden said:
Die foutmeldingen kwamen alleen voor op 7 Dec (rond 21 uur) , ik heb geprobeerd ze uit beide logs te vissen voor hetzelfde tijdstip. Het gebeurde voor elke uitzending die ik uit “Kijktips” probeerde te kiezen. Nogmaals, ik vermoed dat het een probleem aan de kant van NPO was, want sindsdien gebeurt het niet meer.

Goed om te horen! Mocht het zich nog een keer voordoen, dan hoor ik 't ook graag!

Die laatste update, was dat voor de NPO bundle of voor Services?

Die laatste update (waarbij de volgorde van de video’s logischer is geworden voor bepaalde secties van de plugin) is gedaan in de NPO bundle.

Werkt als een raket op het moment! Fantastisch!

En ik ben weer terug bij af. De plugin werkt niet meer…

@Griek said:
En ik ben weer terug bij af. De plugin werkt niet meer…

Er is in de tussentijd helemaal niks veranderd aan de plugin, dus ik snap er geen snars van :frowning: Iets te vinden in een van de log files?

Edit: Ohja, en “werkt niet meer”, wat houdt dat in? Video playback werkt niet, maar browsen nog wel?

@Griek @sander1 Net ff gechecked (Atlanta location with ATT DNS) - geen probleem hier

Bij mij werkt alles nog steeds naar behoren (Denver met Centurylink).

En nee, ik hou niemand voor de gek, maar alles werkt vandaag weer naar behoren in Toledo, OH). Begrijp het zelf ook niet. Hopelijk blijft dit voorlopig zo. Bedankt voor de reacties

Bedankt voor het mooie nieuwe NPO plugin Sander! Komt er ook een eta voor livestreams toe te voegen?

Mooie plugin! Enig idee wanneer de live streams worden toegevoegd? Deze zaten wel in oude Nederland 24 plugin.

Wat denk je @sander1 - live streams do-able? What if we would all chip in a small donation?

@GerbenUSA said:
Wat denk je @sander1 - live streams do-able? What if we would all chip in a small donation?

In de oude uitzending gemist plugin werken juist de livestreams nog wel

@jabbink is die oude uitzending gemist plugin nog ergens te downloaden?

@GerbenUSA said:
@jabbink is die oude uitzending gemist plugin nog ergens te downloaden?

Ik had hem, tot vanmiddag, maar verwijderd, want die was incompatibel met de nieuwe NPO plugin (ik klikte op NPO; en kreeg enkel en alleen de uitzendinggemist streams te zien :/; dus een namespace probleem vrees ik: 2 plugins die zich als “NPO” uitgeven)

Ik kan morgen wel even zoeken of ik die nog ergens in de backup heb en of ik die kan aanpassen dat ie bv npolivestream heet en lekker samenwerkt met deze plugin

EDIT: Excuses, het is de oude “Nederland 24” plugin, die werkt nog soort van, maar niet samen met deze.

Goedemiddag allemaal,

Ik heb problemen met de NPO plugin, bij elke uitzending die ik wil terug kijken krijg ik de melding: kon de afspeelsessie voor dit item niet aanmaken

@sander1 Is het mogelijk de NPO plugin te repareren, ik mis de NPO plugin al enorm

Deze update is zojuist live gegaan!