@lvanhelden said:
Logs (zelfde melding in com.plexapp.system.log en com.plexapp.plugins.npo.log):
Kun je beide logs eens volledig posten op Pastebin? Het kan haast niet dezelfde error zijn in beide logs, omdat beide over andere stukjes code gaan namelijk.
(Ik hoop dat het is gelukt, ik had dit nog nooit gebruikt…)
Hoi!
Dat ziet eruit als 2 keer dezelfde log file, alleen van een net iets ander tijdstip. Het geeft aan dat het uiteindelijke videobestand niet gevonden kan worden (404) voor deze uitzending. Waarom dit is kan ik zo niet aflezen uit de log.
Werken andere video’s wel of krijg je exact deze zelfde melding in je log files voor alle video’s?
Die foutmeldingen kwamen alleen voor op 7 Dec (rond 21 uur) , ik heb geprobeerd ze uit beide logs te vissen voor hetzelfde tijdstip. Het gebeurde voor elke uitzending die ik uit “Kijktips” probeerde te kiezen. Nogmaals, ik vermoed dat het een probleem aan de kant van NPO was, want sindsdien gebeurt het niet meer.
Die laatste update, was dat voor de NPO bundle of voor Services?
@lvanhelden said:
Die foutmeldingen kwamen alleen voor op 7 Dec (rond 21 uur) , ik heb geprobeerd ze uit beide logs te vissen voor hetzelfde tijdstip. Het gebeurde voor elke uitzending die ik uit “Kijktips” probeerde te kiezen. Nogmaals, ik vermoed dat het een probleem aan de kant van NPO was, want sindsdien gebeurt het niet meer.
Goed om te horen! Mocht het zich nog een keer voordoen, dan hoor ik 't ook graag!
Die laatste update, was dat voor de NPO bundle of voor Services?
Die laatste update (waarbij de volgorde van de video’s logischer is geworden voor bepaalde secties van de plugin) is gedaan in de NPO bundle.
En nee, ik hou niemand voor de gek, maar alles werkt vandaag weer naar behoren in Toledo, OH). Begrijp het zelf ook niet. Hopelijk blijft dit voorlopig zo. Bedankt voor de reacties
@GerbenUSA said: @jabbink is die oude uitzending gemist plugin nog ergens te downloaden?
Ik had hem, tot vanmiddag, maar verwijderd, want die was incompatibel met de nieuwe NPO plugin (ik klikte op NPO; en kreeg enkel en alleen de uitzendinggemist streams te zien :/; dus een namespace probleem vrees ik: 2 plugins die zich als “NPO” uitgeven)
Ik kan morgen wel even zoeken of ik die nog ergens in de backup heb en of ik die kan aanpassen dat ie bv npolivestream heet en lekker samenwerkt met deze plugin
EDIT: Excuses, het is de oude “Nederland 24” plugin, die werkt nog soort van, maar niet samen met deze.