[REL] NPO (Nederlandse Publieke Omroep)

Geweldig super bedankt voor de snelle update @sander1

Bij mij werkt de NPO plugin nu niet meer: “There was a problem playing this item.”

Output van de plugin log (dit herhaalt zich meerder malen): pastebin.com/E6xsTan9

edit:
De PMS log van dezelfde tijd: pastebin.com/rXPMwrut

I ran the update plugins and everything is fine

OK, bij mij werkt het nu ook. Om een of andere reden werd de ServiceCode.py voor NPO niet geupdate nadat ik de plugin update. Ik heb het maar handmatige vervangen met de nieuwe code en nu werkt alles weer naar behoren.
Dankjewel Sander.

Also had to manually update the ServiceCode.py file… (C:\Plex Media Server\Plug-ins\Services.bundle\Contents\Service Sets\com.plexapp.plugins.npo\URL\NPO)

@FreakNL said:
Also had to manually update the ServiceCode.py file… (C:\Plex Media Server\Plug-ins\Services.bundle\Contents\Service Sets\com.plexapp.plugins.npo\URL\NPO)

Heb je misschien een Plex Media Server versie ouder dan 1.0?

Ik heb Plex versie 1.4.3.3433 op Linux (Ubuntu 16.04)

Komt de NPO Live channels nog steeds? Ik ben ook bereid te betalen voor!

Ik heb Plex op mijn Qnap staan en zou het op prijs stellen wanneer ik NPO aan de praat zou krijgen. Kan iemand mij simpel uitleggen wat ik moet doen?

Ik heb ook het gevalletje kanaal reagert niet.
Ik heb de logging hier: https://pastebin.com/r8xXNTFD
Zou jij misschien kunnen zeggen wat ik fout heb gedaan, of dat er iets anders aan de hand is?

@jielus said:
Ik heb Plex op mijn Qnap staan en zou het op prijs stellen wanneer ik NPO aan de praat zou krijgen. Kan iemand mij simpel uitleggen wat ik moet doen?

Zorg dat je op z’n minst een 1.x versie van Plex Media Server hebt draaien. Daarna ga je via de web interface naar “Channels” (onder “Online Content” in de linker kolom) → Install Channels).

Het kan zijn dat je eerst je regio goed moet instellen: ga via de web interface naar “Channels” (onder “Online Content” in de linker kolom) → Install Channels → More… → Preferences…

I have the same problem. “There was a problem playing this item”.

Reinstalling the plugin does not help.

Plex version is the latest; 1.7.5.4035

/edit:
Fixed, was remote and had to disable direct play / direct stream

@sander1 Ik heb helaas nu ook problemen met het NPO kanaal. Ik kan geen aflevering meer afspelen, Kan dan komen door de nieuwe NPO update? https://www.npo.nl

Het zal inderdaad door de nieuwe site en app komen. Hier moet ik echt even voor gaan zitten, dit zal geen kleine update zijn

Hoi Sander1,

Ik heb behoorlijk moeten spitten, maar volgens mij komt het door iets dat fout gaat en uiteindelijk krijg ik een

IndexError: list index out of range
en de ATV geeft dan No Response from Server.

Dat klopt ook, er komt geen afspeel symbool in beeld. En de server doet niets… Behalve dan aangeven dat er een IndexError is.

Log files (22:08 tot einde ongeveer) Daar moet het helemaal in staan…

Ik ben 100% geen programmeur maar een leuke knutselaar met linux…

Linux Ubuntu 16.04 (alles geupdate)
Plex Media Server 1.7.5.4035

Logfiles toegevoegd.

Succes… was een welkom kanaal vanuit ons huishouden gezien.

(Edit: informatie toegevoegd)

@sander1 said:
Het zal inderdaad door de nieuwe site en app komen. Hier moet ik echt even voor gaan zitten, dit zal geen kleine update zijn

Het valt gelukkig nog erg mee. De feeds waren heel even niet beschikbaar, maar doen het momenteel weer. Een kleine update was voldoende om de plugin weer aan de gang te krijgen. De NPO bundle en de Services bundle in de channel directory zijn zojuist geüpdatet.

Ik heb net de channel net geupdate, ik kreeg eerst nog steeds dezelfde fout melding, maar na de Plex service te restarten werkt het weer als een tiet! Dankjewel Sander!
:smiley:

Bij mij werkt hij ook weer lekker. Top werk @sander1 B)

Bedankt weer, Sander! Klasse, man!

Top hier werkt hij ook weer!