Kan iemand een plugin schrijven voor deze website…
http://studio100tv.be/
denk dat er dan heel veel kinderen blij worden gemaakt.
Hoi!
Hier is een eerste versie van een Studio 100 TV plugin.
Update: Sinds 16 februari 2010 beschikbaar in de App Store.
Is deze plugin nog beschikbaar en zo ja, heeft iemand er een link naar?
Voor Plex 9 is ie beschikbaar, om te installeren ga je naar Plex Online > More... > All Available Plug-ins
Studio 100 heb ik geinstalleerd. Alles werkt behalve het beeld.
Ik hoor dus wel dat de aflevering begint, maar hij showt geen beeld…
Wie o wie heeft een tip?
Dank!
Dat klinkt als een Flash probleem. Voor info omtrent dit probleem, zie [dit topic](http://forums.plexapp.com/index.php/topic/15087-audio-but-no-video-with-plugins/). Mocht dat niet helpen, let us know :D
He Sander het werkt top!
Nog een kort vraagje:
ik heb nu een blueray op mijn schijf staan (720)
Het beeld doet het subliem, echter ik heb geen geluid.
In VLC player doet ook het geluid het…
Hoe kan ik dit instellen in plex?
Het gaat trouwens om een mkv bestand.
Dank dank!
Ik probeerde vandaag weer studio 100. Bij mij doet hij het momenteel niet. Een paar maanden geleden werkte hij nog wel. Als ik een programma kies dan start hij gewoon niet. Komt niet eens tot buffering Helemaal geen fout melding echter. Ik gebruik plex 9.3. Heeft iemand misschien tips of suggesties? De kids zijn gek op studio 100!
Gebruik je Plex Media Server 0.9.3 op een Windows machine? Dan kan het kloppen dat de plugin niet werkt, omdat deze versie van PMS nog geen Flash/Silverlight ondersteuning heeft. Op Windows moet je hiervoor minimaal versie 0.9.5 (aka Laika) hebben.
Studio 100 maakt gebruik van Flash, misschien dat de Flash plugin ontbreekt op het systeem waar de Plex Media Server draait? Zie http://forums.plexapp.com/index.php/topic/36922-troubleshoot-flash-and-silverlight-plugins/
Heel erg bedankt. Ik had de flash plugin nog niet. Nu doen meer plugins het weer!
Hallo, redelijk nieuwe gebruiker. Studio 100 werkte, maar nu niet meer. Krijgen de mededeling "media is not currently available". Heb zitten zoeken voor een oplossing, maar niets gevonden. Heb kanaal gedelete en terug geinstalleerd. Heb Flash nagekeken op pc en is: You have version 12,0,0,44 installed. Plex Media Server 0.9.8.18.290. Heb net nog naar De Redactie gekeken, en dat ging zonder probleem. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Enige dat veranderd is sinds het werkte is dat we verhuisd zijn en dat de computer waar de Plex server geinstalleerd is nu wireless is inplaats van ingeplugd. Dus heb server IP moeten veranderen op de Samsung TV. Heb net gechecked op andere TV met Roku, en daar krijg it the video unavailable..make sure server is online etc. Maar andere videos werken wel. Alle hulp welkom :-) Thanks
Ik heb net even gekeken, maar de Studio 100 channel werkt bij mij gewoon :rolleyes:, in elk geval in Plex/Web en in Plex Home Theater.
Werkt dit channel ondertussen terug niet meer? Ik heb op 2 verschillende servers en clients geprobeerd. Beiden geven foutmelding.
Werkt dit channel ondertussen terug niet meer? Ik heb op 2 verschillende servers en clients geprobeerd. Beiden geven foutmelding.
Ze hebben wederom wat veranderd op de website. Ditmaal valt het helaas niet eenvoudig te repareren. Aangezien de website slechts korte clips bevat vind ik het persoonlijk niet meer de moeite waard om hier meer tijd in te steken, sorry!
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.