Geen beeld, wel geluid

Klank zonder beeld
Beste forum,

ben'n enthousiaste nieuwe Plex gebruiker..... mappen toevoegen, app's toevoegen, allemaal geen probleem. De filmpjes van sommige apps kan ik zonder probleem afspelen (dumpert). Van de meeste apps kan ik echter niets afspelen (national geographic, studio 100,....) Ik kan de filmbestanden selecteren, op ok klikken, krijg de melding dat de het streamen bezig is en dan plots hoor ik het fragment afspelen, maar op mijn scherm verandert er niets. Het balkje van je streamen blijft staan.
Silverlight was reeds geïnstalleerd, unistall en herinstallatie brachten geen beterschap. ook rondsnuffelen in de instellingen hebben niet voor'n oplossing gezorgd.
Wie kan me helpen?

Bedankt!

Hoi!

Welkom als nieuwe Plex gebruiker! Het wel audio/geen video is een bekend probleem van Plex en heeft te maken met Flash. Plex 8 werkt niet goed met de Flash player versie 10.1. Voorlopig is de enige manier om Flash content in Plex te bekijken het uninstallen van je huidige Flash plugin en een versie 10.0.x terug te zetten. In deze sticky vind je links naar de uninstaller en een oudere versie van de Flash plugin:

http://forums.plexapp.com/index.php?/topic/15088-audio-but-no-video-with-plugins/

Hey,

hartelijk bedankt voor je reply. Nu weet ik alvast wat het probleem is. Ga eens bekijken om de flash terug te zetten. Anders is het wachten tot Plex 9. Enig idee wanneer we deze kunnen verwachten?

Nogmaals bedankt!

Ik heb nu ook hier last van terwijl ik toch echt plex 9 heb ?

Rtl Gmist en southpark doen het beide niet hierdoor!?

please help !

Ik draai Plex 9 en heb een probleem met RTL Gemist.

De recente uizendingen speelt hij wel, maar als ik iets kies uit “alle afleveringen” dan gaat het mis.

In de loader zie ik dat hij 2 keer de stream ophaalt. dus er gaat iets niet helemaal zo als het hoort.

Iemand hetzelfde probleem ?

RTL Gemist heeft voor de archief video’s Silverlight nodig. Heb je dat geïnstalleerd?

Zie ook de Wiki pagina voor informatie en bekende problemen.

Helaas, ik had inderdaad een oude versie van Silverlight

Deze heb ik geupdate naar de laatste versie, maar krijg nog steeds een volledig zwart/wit scherm.

Wat raar is is dat hij de stream 2x lijkt op te halen, althans hij laat 2x de naam van de aflevering zien in de loader overlay.

waarvan de tweede entry een complete url achter de afleveringnaam laat zien.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.