Sinds kort mediaspeler en daarom Plex geinstalleerd, maar wat een frustraties brengt dit op. Ik kan moeilijk met het programma uit de voeten omdat veel functies naar willekeur lijken te functioneren. Het plaatsen van films in mappen lukt de ene keer wel de andere keer niet. Hoe dan ook; ik begrijp dat ik eerst maar eens een studie van Plex moet maken alvorens er mee aan de slag te kunnen, maar wellicht kan iemand mij alvast helpen met de volgende vraag:
de server lijkt veelal niet beschikbaar te zijn, kan dit de reden zijn waarom het niet lukt om bibliotheek op te schonen of nieuwe mappen met nieuuwe inhoud te kunnen toevoegen?? Enig idee hoe het komt dat ik in mijn bibliotheek films aantref die ik niet zelf daar heb geplaatst en zelfs niet in mijn filmbestanden voorkomen?
Hier een kopie van mijn tijdlijn. Dit is maar één klein stukje van het verslag dat in werkelijkheid 24 uur er zo uit lijkt te zien. Is dit iets waar ik zelf iets aan kan doen? Kan dit de reden zijn dat ik niet gemakkelijk een map kan bewerken?
11:24 AM Verbinding naar Seabreeze afgesloten.
11:24 AM Verbinding naar Seabreeze geopend, luisteren naar events.
11:20 AM Verbinding naar Seabreeze afgesloten.
11:20 AM Verbinding naar Seabreeze geopend, luisteren naar events.
11:20 AM Verbinding naar Seabreeze afgesloten.
11:20 AM Verbinding naar Seabreeze geopend, luisteren naar events.
11:19 AM Verbinding naar Seabreeze afgesloten.
11:19 AM Verbinding naar Seabreeze geopend, luisteren naar events.
11:19 AM Verbinding naar Seabreeze afgesloten.
Fijn als iemand mij hiermee kan helpen, maar ik ben niet zo goed in het ontcijferen van technische jargon. :-)
Alvast dank!
Ramona