Hej!
När Plex går in i sleep mode så startar ett bidspel, dock inte om jag pausar en film. Istället så går min TV in i sleep mode. Är det möjligt att få denna feature även när man pausar en film eller serie?
Det är en Skin feature och det måste du fråga skaparen av det skin du använder. Använder du default-skinnet (MediaStream) så är det Plexutvecklarna som jobbar med det, och då skapar du helt sonika en feature request i “feature request”-subforumet. Magkänslemässigt så tror jag inte det är något de kommer fokusera på i den nära framtiden dock.
Tack för svar! Lite konstigt dock att man har valt att endast ha denna feature i vissa ställen/händelser i plex.
Kanske det, men jag håller faktiskt inte med dig (alla har vi olika syn på saker och ting ;) )
Åtminstone i min värld så pausar jag en film under en kortare period. Väl ute i menyerna så kan jag lämna Plex igång i flera dagar.
Har du rätt i. Dock så går jag och handlar,diskar, städar när jag pausar :) Jag får kolla med trådakaparen till skinnet helt enkelt.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.