Steeds weer netwerk aanmaken

Hallo,

even een vraagje wat betreft mijn netwerk.

Op mijn PC heb ik Plex draaien hij haalt de info af van een LG NAS, nu is het vervelende dat iedere keer als ik de PC aanzet, ik weer een   nieuwe netwerk verbinding moet maken met me LG NAS anders werkt Plex niet.

Ik heb al aangevinkt dat die het wachtwoordt moet onthouden maar dat doet de PC ook niet.

Wat doe ik fout?

De LG NAS kan niet zonder wachtwoordt gebruikt worden.

Volgens mij moet je inloggen via plex web (internet).. Aangezien het programma via de nas draait.

Via web op je pc log je in met naam + wachtwoord. Volgens mij kun je instellen dat de pc dit onthoudt..

Bij plex web kun je zien dat je online bent, als de nas natuurlijk aanstaat..

Als ik op de Plexserver, Plex web doet dan vindt ik daar niets over.

Windows 7?

Probeer je netwerklocatie manueel toe te voegen bij referentiebeheer (Start -> configuratie ->...), dit lost het probleem bij mij op.

Om één of andere reden werkt het aanvinken van het wachtwoord onthouden bij mij niet in Win 7.

Nee Windows Vista maar die lijkt het zelfde probleem te hebben.

Bestaat referentiebeheer bij Vista ook ?

Vista is voor mij al zo lang geleden :blink:

Ik vond wel dit:

To access Stored Usernames and Passwords, you have to run “control userpasswords2″ from the command prompt, then click on Advanced, and then on Manage Passwords. You can also launch the tool via the Control Panel: User Accounts -> User Accounts, and then click on “Manage your network passwords” in the left navigation bar.

Als je netwerkshare er reeds tussen staat, verwijder die eerst en dan terug manueel toevoegen

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.