Om det står 1.2 i pluginen dådu kör den i Plex så är det den som finns i “Plex Online”, inte den senaste som du laddat hem från ovan nämnda länk. Så riktigträtt har du inte gjort
Misstänkte det :-)
såg att jag hade två pluggar nu och den ena hade ett bindestreck i sig.
Så jag tog bort den jag installerade igår och döpte om den andra till samma namn
men då känner den inte av den pluggen igen.
Undrar vad det beror på och hur jag skall lura Plex till att använda den istället.
Gör en omstart efter att du lagt dit den nya och tagit bort den gamla. Det kan hjälpa.
Hjälper inte tyvärr.
Kan inte få Plex att acceptera den andra pluggen.
Antar att jag tvingas vänta på en ny som funkar?
Fullkomligt obegripligt. Någonstans har du gjort fel
Kan du ta en screenshot på Plug-Ins-mappen och dess innehåll, och lägg upp den här.
Skall vi se om det funkar med skärmdumpen
Jepp, något är fel. Ser du att SVT Play är den enda som visar en storlek, och ser du att storleken är alldeles för liten för att innehålla kod och bilder?
Ladda hem SVT Play igen och lägg dit den och se om det fungerar.
Tack för hjälpen Atrus det funkade så långt som att jag nu äntligen fick upp den nya och det stod 1.3 istället för 1.2.
Men jag får varken bild eller ljud från SVT men inte heller TV4 så jag antar att det har med flashversion att göra som jag såg i annan tråd.
Kommer det någon lösning på detta så att man slipper nedgradera flashen?
Ja, jag beta-testar nästa Plex-version just nu, och där är det löst redan
Jag får inte säga när dom siktar på att nästa version ska släppas (och jag vet inte med 100% säkerhet heller eftersom det är svårt att veta hur lång tid varje bugg-fix och testnings-iteration tar), men om jag skulle gissa så har ni nästa version i era händer redan innan Mars är ■■■■.
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.