Synchroon lopen van Nederlandse ondertiteling

Bij sommige films/series loopt de Nederlandse ondertiteling niet synchroon. Wat kan ik hier aan doen?

kiezen voor interne SRT en voor hulp zul je wel wat meer informatie moeten geven welke server versie je hebt welke os , welke client etc

Je kan de offset van de ondertitels aanpassen (en dus de ondertitels versnellen of vertragen zodat ze weer synchroon lopen). Je kan dit niet in alle clients doen, maar vb de openPHT kan je gebruiken. Als de video speelt (m toets), ga je naar het video menu en daar staat ondertitel offset
Maar het switchen naar betere ondertitels is meestal gemakkelijker, want meestal zijn er meerdere ondertitels beschikbaar.

In mijn geval wanneer hij op externe subs staat 9/10 keer loopt hij op eens niet meer gelijk… Wanneer ik interne subs pak werkt het perfect

@rkivits said:
Bij sommige films/series loopt de Nederlandse ondertiteling niet synchroon. Wat kan ik hier aan doen?

Het beste is om de juiste subs bij de video te zoeken. Anders heb je inderdaad kans dat ze niet in sync zijn met de video die je speelt.