Ik heb een account bij plex (niet prenium) met mijn eigen server (freenas, met diverse films) gekoppeld aan deze account en speel de bestanden af via mijn netwerkkabel op een smart tv van samsung.
Nu wil de server van een kameraad ook koppelen aan mijn account zodat ik ook zijn films beschikbaar heb en kan afspelen op mijn tv.
Zijn server is een nas van synology waarop de plex package is geinstalleerd als ik dan inlog op de plex staat met mijn account krijg ik niet voor elkaar daar de map met films te koppelen aan de plex account.
Iemand een idee of dit überhaupt kan en zo ja wat ik mogelijkerwijs niet goed doe.
Indien zijn server is gedeeld via het Internet en hij deelt zijn bibliotheek met jou, dan zou deze gedeelde bibliotheek in jouw lijst van beschikbare media bronnen behoren te verschijnen. Jij hebt niet de mogelijkheid om willekeurige bibliotheken aan te koppelen, alleen de eigenaar van de PMS kan deze(n) delen (zie https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201105738-Create-a-New-Share voor meer details).