Nu er jeg godt nok Dansk,
men jeg spørger alligevel.
har der været på tale at få Telenor WiMP i plex? det ville være super!
Är det Danmarks svar på Spotify eller? Jag har tyvärr inte hört någon som tagit på sig att utveckla det.
Det er et norsk program som ligner på Spotify. Men finnes kun i betalversjon, ingen reklameversjon slik som Spotify har. Programmet kjører igjennom Adobe Air.
Spotify-integrationen i Plex är mycket dålig nu. De som utvecklade den funktionen för Plex har fullt upp med Plex 0.9.0 just nu, så de har sagt att de kommer inte lägga något krut på att utveckla vidare på Spotify just nu. Förhoppningsvis då det lugnar ned sig lite efter ett tag så kan dom integrera Spotify’s numera öppna API.
"är mycket dålig" - betyder det att ni kan köra det överhuvudtaget, det fungerar inte för mig.
Unable to authenticate.
Nja, tror den för vissa, vissa saker tyder på att användarnamn med svenska tecken inte funkar t.ex.
Det finns dock saker som tyder på att det är en förändring på gång 
Väcker liv i denna gamla fråga. Atrus, har du koll på om någon jobbar på ett plugin till WiMP? Tjänsten finns även numera i Sverige.
Nej, inte vad jag vet.
Ok, tack för snabbt svar!
Løfter denne igjen jeg… Noe nytt? DYPT savnet!
Hei. Min første post i Plexforumene.
Helt enig med borchgrevink. En plugin for Wimp hadde vært helt fantastisk. Jeg har brukt både Wimp og Spotify, og mener Wimp knuser Spotify.
I tillegg har Wimp Bob Dylan, noe Spotify ikke har 
Jag har inte sett någon nämna att de jobbar på en sådan plugin. Bäst är ifall ni skapar en request (på engelska) här: https://plexapp.lighthouseapp.com/projects/31804-plex-plug-ins/overview
Och sedan är det bara att hålla tummarna att någon tar sig an uppgiften 
This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.