TV 2 Play

Super, jamen, så skal du ikke holde dig tilbage ;)

Klon det fra dkplex's repo på git, og giv det en skalle ;)

@ Jesper.

Er den død igen eller???  :)

Beklager det (meget) sene svar - jeg var ret meget væk herindefra i en lang periode, så fik aldrig fulgt op på denne her.

Men svaret er: Pretty much. Udfordringen er, som det sikkert er med så mange andre services, DRM. Tidligere fungerede bla. Netflix og den tidligere PLAY løsning ved at bruge en “fake browser”, som var implementeret i PLEX, som så afviklede indholdet vha. Silverlight (der bla. understøtter de DRM formater som TV 2 PLAY benytter). Det blev dog droppet af PLEX på et tidspunkt, hvilket også var grunden til at den tidligere Netflix channel ikke længere fungerede.

Dvs. man kunne godt implementere en PLAY channel, der kun giver adgang til ikke-DRM-beskyttet indhold på PLAY (f.eks. er TV 2 NEWS og FRI uden DRM) - men det vil så betyde at man kun får adgang til en lille brøkdel af indholdet på PLAY, og man ville skulle sortere alt DRM indholdet fra i navigationer osv.

Jeg har derfor valgt ikke at bruge mere tid på det, da jeg ikke synes det giver en ordentlig løsning indholdsmæssigt.