TV 2 Play

Her kan du finde svar op stille spørgsmål om TV 2 Play plug-in'et
Hej Fremtidige og forhåbenligt nuværende bruge af TV 2 Play plug-in til Plex.
På nuværende tidspunkt er vi i udviklingsfasen, og skal nok skrive her når der er mere nyt.

/HuX

Du skriver nuværende… Hvor er det plugin henne for så vil jeg MEGET gerne teste??

Arbejder stadig på det, men husk på at channels udvikles af frivillige, så ind imellem kan der godt komme lidt klumper i maskinen, hvis vi ikke lige har tid.

TV 2 Play er dog lidt specielt, da vi har lovet TV 2 at de skal gennemse channel’en inden den kommer i appStore.

Så snart jeg har noget til godkendelse, skal jeg nok opdatere status herinde :wink:

/HuX

jeg vil bare lige kvittere og sige, at det er helt fantastisk, at du gider sidde og lave der der plugins! og jeg glæder mig til tv2 play virker.

har prøvet at hapse betaen, men kan kun få lov til at logge ind i “indstillinger” så kommer den ikke videre.

hvis der er noget jeg kan gøre for at hjælpe med at få det færdigt, må du endelig sige til.

mvh Anders

Hey Anders.

Tak for de fine ord :wink:

Hvis du har Python erfaring, er du mere end velkommen i Vores lille danske GitHub udvikler community

(Eller bare basal kode erfaring. Jeg kom fra et microsoft (.net) / web miljø, så det kan lade sig gøre for alle med lidt omstillingsparathed, at hoppe med på vognen)

Fang mig evt. på den danske Facebook brugergruppe hvis du er interesseret.

/Michael “HuX” Hughson

Desværre dur jeg ikke til at kode men vil egentlig gerne lære det . det kan jeg jo starte med at kaste mig ud i ;)

Det var skam ikke for at være efter dig, det er fedt der er folk som dig der gider sidde og bruge sin fritid så vi andre kan nyde vores media.

Når det er sagt så lyder det somom du har noget kontakt til TV2 hvilket nok er den bedste løsning for at få alt dette til at virke da de skifter layout som det passer dem

jeg har kodet en smule selv og kunne måske godt finde på at hoppe med på vognen enten som idè-mand eller tester…

Hey MKH.

Du er meget velkommen til at springe med på vognen.

Som du selv skriver så har TV2 (som så mange andre) tendens til at ændre deres layout, men da jeg har adgang til Deres API, er det ikke noget man skal være bekymret over :wink:

Det fede ved Python/Plex Api, er at det er ret nemt at starte om med hvis man har bare en lille smule erfaring med scripting/kode.

Min baggrund ligger inden for Film og TV branchen, og Jeg har ved hjælp af Plex’ fantastiske Kanal Dev Chat og søgning med Google, lært Python :wink:

Begynder der at ske lidt hos TV2 ?

Og skal lige høre, har jeg en API key kan jeg så benytte det du har på din git ?

Eller skal man bare forblive med ATV og airplay

Hey MKH.

Sorry, din besked var smuttet fuldstændigt forbi mig.

API Key ligger i git (Som Base64 encoded string), eå leg du bare løs :)

Edit... men nej, selve koden virker ikke.... endnu.

/HuX

Hej,

Dette glæder jeg mig rigtig meget til - hvad er status på projektet? 

Ikke specielt godt.
Jeg får ikke rodet med Plex Kanaler pt. da jeg er 100%, på et andet projekt, og desuden har sparet mit TV 2 Play abonnement væk:/

æv ;) Jeg har ellers gjort det modsatte, jeg har sparet yousee fuldpakke væk og gået over på netflix/viaplay/tv2play/DR.NU og der er ingen af disse plugins/Channels der virker til plex og jeg blev så opsat på plex, at jeg købte lifetime uden at undersøge om disse funktioner virkede, da en hurtig søgning på google viste nogle plugins :/ 

Er det et plex-projekt du er igang med? :)

Netflix virker nu fint for mig i Plex. Lidt langsom buffering, og dårligere billedkvalitet, men det virker.

Vil det sige at TV 2 Play projektet også er dødt ?

Desværre ja.

Jeg har valgt ikke at forlænge mit TV 2 Play abonnement, og kan derfor ikke længere udvikle på det :(

Men hvis der er andre med Python evner og lyst, skal jeg med glæde levere de ting videre der skal bruges ;)

/HuX

Nå...

I forbindelse med udgivelsen af PHT er der ikke længere support for såkalde WebKit kanaler (eks. Netflix :( ), og da TV 2 Play baserer sig på det er projektet pt dødt :(

Hvis der sker ændringer skal jeg nok gøre opmærksom.

/HuX

HuX: Jeg har tilladt mig at forke dit repo på GitHub, for at kigge lidt på koden, og forhåbentlig finde en løsning på Webkit problematikken.

Jeg siger til, hvis der dukker noget interessant op ;)

Jesper. PM mig.

Jeg har link og dok til deres API ;)

HuX - jeg har selv dokumentationen, sågar den nyeste, nye udgave ;)