Hej jag har svårt att finna alla program som finns på tv 3 plays web. Jag har viasat play installerad men där finns exvis inte state of affairs. Jag har även en separat tv3 play plugg installerad denna version stöder Sverige Norge och Danmark. Men när jag väljer land föravinner inte de Danska programmen vilket gör att jag har fattat misstankar om att den inte förstår när jag ändrar land. Finns det någon som har det i ordning.
Hej!
Viasat Play pluginen erbjuder samma innehåll som mobilapparna, dvs vissa program finns inte med.
Eftersom de program som sorteras bort(web->mobilapp) oftast är behäftade med DRM(http://sv.wikipedia.org/wiki/Digital_Rights_Management) så känns det inte värt mödan att utöka Viasat pluginen med dessa program(då man helt enkelt inte kan spela upp DRM skyddade program via Plex).
Det var ju synd det betyder att man får köra vissa program via webben då. Tack för snabbt svar.
Lånar tråden eftersom den har en sådan fin rubrik
Två frågor:
- Att spela upp Dplay från iPhonen går utmärkt (efter Meo’s fix jag laddade ner) men just Viasat fungera inte. Inte hel världen, eftersom jag kan spela upp från andra enheter (min Chromebook, stationära PC, android platta etc.)
- Varför kan jag inte hitta Arkiv X bland programmen som Kanal 3 har i sitt utbud?
Tackar på förhand!