Alla Avsnitt Syns Ej I Viasat Play

Senaste avsnitten av Stockholm-Arlanda och Lyxfällan syns ej när jag kollar i Plex Viasat-Playplugin, det fungerar dock utmärkt om jag surfar via webläsaren.

Även jag kan bekräfta att vissa program inte syns i Plex, trots att de finns utlagda på exempelvis TV3.

Som nämnt i den andra tråden så håller Viasat på att byta system för fullt. Detta gör att i den nuvarande versionen, som ligger på app store, så finns det vissa problem. Vissa kanaler fungerar inte alls för att de redan bytt system (tv6 och tv8 om jag minns rätt).

För att göra det ännu krångliga så ligger vissa kanalers program både på det nya systemet och det gamla. Därav då nuvarande versionen endast går mot gamla så kan det saknas program. Detta är i princip den enda anledning jag kan tänka mig just nu. Så förhoppningsvis så löser det sig i och med en uppdatering. Kan kolla om alla avsnitt finns när jag kommer hem där jag har en fungerande version.

Förövrigt så ligger nya versionen fortfarande uppe och väntar på att bli utputtad till app store. Vi får hoppas att det sker rätt så snabbt.

Är detta något man kan ladda ner och installera manuellt i väntan på att det poppar upp i AppStore?

Japp: [Här!](http://wiki.plexapp.com/index.php/Viasat_Play)
Lägg in .bundle filen i Bibliotek -> Application Support -> Plex Media Server -> Plug-ins

Strålande, tack så mycket!
Fungerar finfint när man tagit bort den gamla pluggen :P

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.