Welke Synology kiezen?

Ik ben momenteel druk opzoek naar een Synology NAS, want die moet er nu echt gewoon komen. De NAS is bedoeld voor thuisgebruik (voornamelijk voor opslag en streamen van foto's en video's naar iOS), dus wil niet meer investeren dan nodig is. 

Ik gebruik momenteel de Plex server en player, echter draaien deze op een pc. Maar als ik toch opzoek ben naar een NAS, welk model van Synology is dan geschikt voor de Plex server? Want ik lees hier en daar dat sommige Synology modellen niet goed overweg kunnen met Plex server. Wie weet een gepaste oplossing?

Ik heb geen ervaring, maar ik zou zeker kiezen voor een Intel (dual core) processor. Voor transcoding komen de ARM processoren al gauw rekenkracht tekort, wat je gaat merken door buffering.

Door even te zoeken op dit forum kun je genoeg topics hierover vinden, deze vraag is al zeker 100 keer gesteld :)
Maar omdat het zo'n mooie dag is nog even in het kort een antwoord:

Een NAS is op dit moment eigenlijk useless voor software als Plex, mits je absoluut geen Transcoding nodig hebt, bijv om naar iphone/android of AppleTV te sturen of over DLNA. Als je alleen naar echte plex clients films gaat spelen zoals Windows en Mac client dan heb je geen transcoding nodig en dan is zo'n NAS prima, De CPU die daar namelijk in zit is te zwak om transcoding juist te kunnen doen voor HD content on the fly.

Ikzelf en een hoop anderen gebruiken meestal de NAS puur voor opslag en dan een aparte macmini/windows server of pc met plex erop.

Door even te zoeken op dit forum kun je genoeg topics hierover vinden, deze vraag is al zeker 100 keer gesteld :)