Window blijft open staan

Hallo, Ik heb sinds een tijdje een heel vervelend probleem.

Bij het starten van de plex media server op mijn windows 7 PC wordt een leeg venster (window) geopend.

Deze moet ik ook open laten staan anders sluit PLEX media server af.

Ik kan het venster niet minimaliseren, alleen klein maken, ook blijft er een Tab in mijn taakbalk staan.

Iemand enig idee hoe dit venster verwijderd kan worden ?

nog nooit van gehoord...

Misschien plex opnieuw installeren en eventuele additionele (hulp)programma's er niet bij installeren..

Klinkt mij in de oren alsof je een interactieve sessie hebt draaien? Even hiervan uitgaande kwam ik het volgende draadje tegen: http://forums.plexapp.com/index.php/topic/67063-windows-7-media-server-startup-as-white-program/, hoop dat het helpt :)

Helaas zit deze keuze mogelijkheid er niet bij. Iemand nog een idee?

Verzonden vanaf mijn LG-P880 met behulp van Tapatalk now Free

Helaas zit deze keuze mogelijkheid er niet bij. Iemand nog een idee?

Je kunt de waarde van de betreffende register sleutel onder Windows veranderen via "regedit" (Start → Uitvoeren → regedit).

1. Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Plex, Inc.\Plex Media Server
  2. Als er een item WebKitWindowVisible bestaat, zet de waarde daarvan dan op 0. Als het item niet bestaat, maak dan een nieuwe DWORD aan met als naam WebKitWindowVisible en waarde 0.
  3. Herstart Plex Media Server

Thanx zal het proberen.

Ik heb nu een oudere versie geïnstalleerd, waarbij deze optie wel uit te schakelen is.

Verzonden vanaf mijn LG-P880 met behulp van Tapatalk now Free

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.